Gå til innhold

konfilter, hvite blinkers og supersprint potte :)

primerasri

Anbefalte innlegg

Er det noen som har P11 med Supersprint potte? Viss noen har, kunne dere lagt ut et bilde? Jeg er i tvil om jeg skal sattese på en sånn potte eller en Apexi N1, HKS stil.

Supersprintpotta passer på din bil , det er det ikke noe tvil om. Veldig fin grom lyd i den, men Apexi N1 bråker litt mer enn supersprintpotta.Jeg legger ved bildet av supersprintpotta jeg har på bilen. Det er ditt valg. :)

supersprint.jpg[/img]

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der så jo bra ut:) men det er jo enda grommer med den Apexi stilen. Det som gjør at jeg er litt i tvil angående lyden i Supersprint pottene er at jeg har en kammerat med en 318is som satte på en sånn, og du hørte nesten ikke forskjell på den og den orginale, men det er vell forskjell på biler og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primerasri:

jeg bestilte meg hvite blinklys på siden, i forrige uke, hos needforspeed i england, tirsdagen 8 mars, og jeg var inne å sporet opp pakken i dag, og den hadde kommet til Oslo i dag tidlig...! jeg betalte 489 kr for blinklysene og frakten (den billigste frakten med fly) og jeg går ut ifra at jeg får blinklysene mine i postkassa på onsdagen med litt flaks... jeg betalte på forskudd, noe som jeg syntes gikk greit for en gang skyld... fikk respons på mail med en gang omtrent, og med en gang pakken var sendt fikk jeg mail med pakkenr slik at jeg kunne spore pakken hele tiden...! nå gjenstår det bare å få produktet hjem i postkassa så er jeg strålende fornøyd...! :titties:

hvis jeg skal bestille igjen, så kommer jeg ikke til å nøle med å betale på forskudd...! pakken kommer fortere frem da... betalte forresten med visa (credit card) på sidene deres...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente meg en primera i slutten av uka, og lurer litt på å bestille hvite blinkers til den.. Men finnes det virkelig ingen alternativer til needforspeed? MÅ det være originale blinkers til P10?

Prisen er litt på kanten, men det ser jo utrolig mye fetere ut med hvitt i forhold til orange da.. :)

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente meg en primera i slutten av uka, og lurer litt på å bestille hvite blinkers til den.. Men finnes det virkelig ingen alternativer til needforspeed? MÅ det være originale blinkers til P10?

Prisen er litt på kanten, men det ser jo utrolig mye fetere ut med hvitt i forhold til orange da.. :)

Er gruppekjøp på PureP10-forumet, men blir vel ikke så veldig mye billigere.

Link her: http://www.hakx.co.uk/purep10/forum/forum_posts.asp?TID=829&KW=repeat

Tror du må være medlem for å lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg hvite blinklys i går allikevel jeg. Kanskje ikke noe å skrike ut om, men jeg ville bare informere om at jeg fant en billigere webshop enn needforspeed.. http://www.performancelights.co.uk heter den. Blir faktisk en del billigere her når man regner med frakt. Kom på 28,95 GBP tror jeg. Kanskje må jeg betale mva. til statskassa før jeg får pakka, men om regnestykket mitt er riktig kommer det da i verste fall på 423 kr. Om jeg slipper mva. blir det 338 kr.

Sier i fra når jeg får pakka om det var å anbefale eller ikke :)

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det enda nei, nesten så jeg har lyst å bestille "black" i stede for å sote de selv...men så kanskje jeg vil ha hvite da..hehe, ikke lett :)

men har jo ikke kommet i gang med noe enda.. så det er en del som kommer før blinklysene.

Med samme..hva synes dere om forslaget nedenfor, dere som kan dette..

Hvordan blir det å kappe det orginale "luftinntaket" sånn som på bilde for så og plassere et universalt kn filter der hvor plastrøret er kappet.

Bra/dårlig?

konfilter.JPG

Skal vel inn med forsterkeren jeg har i den gamle bilen også, det blir vel til helgen.

Skulle også hatt større felger på sommeren, men det koster jo en del.. nå har jeg 15" felger på sommerdekkene, de er jo tilsalgs forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bare å sote i vei det, på de orginale blinklysene tenkte jeg på... har gjort det selv jeg, med svart spraylakk... (lakka da seff ikke slik så att det ble HELT svart...), men syns og trur det blir finere med hvite blink på min... kan hende det blir like så tøft med svart på bilen din, primerasri...

burde vel gå greit å kappe det orginalrøret, men trur jeg heller ville ha skaffet meg ett nytt rør, slik så at du har det orginale, i tilfelle det skulle gå galt... men jeg har kun montert på min 2 liter, så det er jo litt forskjell på de to ang tilkobling tenkte jeg på... her er ett bilde av motorommet mitt med jamex filteret påmontert...!

3098.jpg?06-03-2005 19:55:54

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider