Gå til innhold

konfilter, hvite blinkers og supersprint potte :)

primerasri

Anbefalte innlegg

er vel bare å sote i vei det, på de orginale blinklysene tenkte jeg på... har gjort det selv jeg, med svart spraylakk... (lakka da seff ikke slik så att det ble HELT svart...), men syns og trur det blir finere med hvite blink på min... kan hende det blir like så tøft med svart på bilen din, primerasri...

burde vel gå greit å kappe det orginalrøret, men trur jeg heller ville ha skaffet meg ett nytt rør, slik så at du har det orginale, i tilfelle det skulle gå galt... men jeg har kun montert på min 2 liter, så det er jo litt forskjell på de to ang tilkobling tenkte jeg på... her er ett bilde av motorommet mitt med jamex filteret påmontert...!

3098.jpg?06-03-2005 19:55:54

kremt *motorvask* kremt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte j nå skulle legge opp noen bilder av bilen min, etter at j fikk på hvite blink på siden...! det hjalp på en del syns jeg, bedre en sota blinklys ihvertfall...!

går bare å gleder meg til mandagen igjen jeg, for da skal bilen min inn til rubbing/teflon behandling...! da blir det en helt annen bil tror j... så på kompisen min sin bil i dag, å den var nesten ikke til å kjenne igjen... den var BLANK! :titties:

men nå tilbake til temaet... her er de nye bildene, kun noen minutter gamle...! :) hehe...

Primeran027.jpg

Primeran026.jpg

Primeran025.jpg

Primeran028.jpg

j er glad i nyvasket bil j...! ;)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent :)

men et par ting ting. risikerer du ikke å måtte leke ufrivillig brøytebil med senkesett og lagunaleppe på vinterføre?

og jeg ser du har powerfilter, ikke effektanlegg nei? hvordan blir lyden da? grom eller høy eller omtrent original? lurer på om jeg skal sette på det når jeg får bilen, men er ikke ute etter noe øredøvende bråk.

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men et par ting ting. risikerer du ikke å måtte leke ufrivillig brøytebil med senkesett og lagunaleppe på vinterføre?

og jeg ser du har powerfilter, ikke effektanlegg nei? hvordan blir lyden da? grom eller høy eller omtrent original? lurer på om jeg skal sette på det når jeg får bilen, men er ikke ute etter noe øredøvende bråk.

takk for det! :)

powerfilteret lager en ganske grom lyd når du drar på, men ellers så merkes det ikke at det sitter powerfilter der... men den lyden du får med powerfilter, er ikke for mye syns nå jeg...! vil anbefale deg å sette på powerfilter, du kommer til å bli fornøyd tror jeg...!

har "lekt" litt brøyte-bil de siste dagene ja, men heldigvis så har det kun vært løs-snø... har holdt på å kjørt inni noen digre isklumper, men det har gått greit så langt... så lenge man er oppmerksom, så går det helt greit...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fort en vanesak å styre unna isklumplene, men husker godt ei gang det var en jævel monster av isklump som hadde frosset fast på asfalten, mitt i en brå venstre sving på min side av veien. Jeg hadde ikke så stor fart, men da jeg oppdaget den svingte jeg unna så godt jeg kunne, og sladdet meg frem i svingen og unngikk den heldigvis.

Jeg har vært inne på tanken å lage en gjennomsiktig plastikk dings som jeg kan sette på spoileren om vinteren, slik at den tar imot de verste punchene. Noen andre som har vært inne på samme tanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte jeg noen snakke om brøytebil?! Har brøytet godt i Follo i denne vinteren :)

brytebil.jpg[/img]

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har nå montert helt nytt eksosanlegg fra katalysatoren og bak til skøyten, der den siste delen fra skøyten er et nytt Supersprint anlegg.

Det ble veldig pent, og jeg er fornøyd med lyden. Før var det bare en masse bråk og baluba, mens det nå er noe mer behageligt.

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider