Alexxx Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hvor for jeg tak i bilfilmer som fokuserer på trimming? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 biltema ..... elller nei .. det er bøker det.. men det blir v el for avansert? hmm bilextra har noen filmer Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 har du sett High octane?? de har utlevert 4-5 filmer;) er australsk da, men Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Filmer får du som regel på plasser som selger bilutstyr, f.eks. her i trondheim på Bilradio spesialisten. Men sportsbutikker selger også en del bil og mc-filmer. Btw: High octane er ikke fra australia, men New zealand *flisespikke* :p Men altså...high octane-crewet har gitt ut 5 filmer så langt, og nummer 6 er på vei. #6. Inneholder mye fra skandinavia og nord-europa, så det er noe å glede seg til :) Den største (og eneste skikkelige?) importør av filmer til norge er (Response. Siden er nede nå, men kommer vel opp snart. Ellers har Sportx nettbutikk. Finner du ikke en film du vil ha der, så kan du prøve å kontakte dem, de har det meste. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Filmer får du som regel på plasser som selger bilutstyr, f.eks. her i trondheim på Bilradio spesialisten. Men sportsbutikker selger også en del bil og mc-filmer. Btw: High octane er ikke fra australia, men New zealand *flisespikke* :p Men altså...high octane-crewet har gitt ut 5 filmer så langt, og nummer 6 er på vei. #6. Inneholder mye fra skandinavia og nord-europa, så det er noe å glede seg til :) Den største (og eneste skikkelige?) importør av filmer til norge er (Response. Siden er nede nå, men kommer vel opp snart. Ellers har Sportx nettbutikk. Finner du ikke en film du vil ha der, så kan du prøve å kontakte dem, de har det meste. oki.. my misstake :rolleyes: jeg har high octane 2000, 2, 3 og 4, og snart har jeg overboost oxo:P de er å anbefale:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 oki.. my misstake :rolleyes: jeg har high octane 2000, 2, 3 og 4, og snart har jeg overboost oxo:P de er å anbefale:D Kjøpte overboost den dagen den kom jeg:) Den er virkelig bra, men jeg har fortsatt 4`ern som favoritt. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 It`s a BANANA!! thumpsup Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 I april kommer High Ocane Scandinavia :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 It`s a BANANA!! thumpsup "Ey! Those mags aint crome!" Min favoritt :fingers: Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Filmer får du som regel på plasser som selger bilutstyr, f.eks. her i trondheim på Bilradio spesialisten. Tror ikke det er noen som lagerfører flere titler enn oss nei :D http://www.bilradiospes.no/menyendre.php?sprodkat=X-Treme%20Bil%20-%20MC%20filmer&sopen=DVD%20FILMER @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg