AndyB Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Noen Som Veit Om Hvor Man Kan FÅ Tak I Digitalt Speedometer Til Vw? Evt Kit For Å Bygge Om?? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Noen Som Veit Om Hvor Man Kan FÅ Tak I Digitalt Speedometer Til Vw? Evt Kit For Å Bygge Om?? norsk bildelesenter hadde før...husk at det hjelper ikke bare å bytte inst.må bytte følere og givere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 søk på digifiz på nettet.. da kan det hende du finner en god del int. til info er da digifiz det digitale instrumentpanelet som var å få i div vw biler. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Vet du om de leverte slikt også til passat? 88-93 mod? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 jeg har ikke oversikt over hvilke biler det kom i... men om man bruker google og søker på digifiz så burde man kunne finne ut det :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Etter å ha tenkt meg om.. så kommer jeg vel egentlig ikke på noen andre biler enn golf mk2 og muligens jetta mk2 som blei levert med digifiz.. var jo rimelig dyrt ekstraustyr detta.. og blei vel levert i forskjellige utgaver.. 8v 16v og digifant.. om jeg ikke husker helt feil.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har også hørt om et firma som kaller seg Digital speedometerservice.. Prøver å ringe han men svarer ikke... :( Digital Speedometerservice Løvstadv. 2022 Gjerdrum Mobiltelefon..... 917 28 880 Telefaks................................. 63 99 28 64 Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Digital er best, vist du skal stille den i riktig KM så se på denne linken: http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=17672 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg