Gå til innhold

Polybush foringer!!

Ranger emnet

Big-Z

Anbefalte innlegg

Idag har jeg kjøpt meg Polybush foringer til min kjære Golf.... montering skjer til mandag..... gjett om jeg gleder meg!!

Er det noe spess jeg må huske på ved montering?

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Big-Z

Idag har jeg kjøpt meg Polybush foringer til min kjære Golf.... montering skjer til mandag..... gjett om jeg gleder meg!!

Er det noe spess jeg må huske på ved montering?

Hvor kjøpte du disse og til hvilken pris??? Jeg skal ned med bakstillingen nå snart så det hadde vært greit å byttet disse i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte dem på Kollevold Rally Imp.

kostet 620,- for alle 4 foran og 620,- for 2 bak.

foringene er lagervare. og dem fåes både i Sport og Race, hvor race er hardere..... jeg kjøpte sport....

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant da noen røde med samme delenr. som de gule!! For jeg sto nemlig og vurderte hvem av dem jeg skulle kjøpe.... (tok hensyn til fruen gitt)

nr på de gule foringene jeg kjøpte er:

PB063 Fremre foran

PB064 Bakre foran

PB068 bakaksel

Nu er ihvertfall mine Polysport montert, skal si det forskjell fra totalt utbrukte orginale foringer ja.... men får ikke testet dem skikkelig før sommerdekka kommer på.... har ikke sola skint litt idag mon tro.... tvi tvi

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Bumper denne tråden jeg!

Har 20% rabatt fra Kollevold, så skal jeg bruke 1800kr på foringer derfra, eller satse på de noe billigere PowerFlex foringene?

Disse skal byttes: Bærebru foran, indre fremre foring, Bærebru foran, indre bakre foring, Fremre stabstagfeste foran, Fremre "øyebolt" feste, øyebolt/stabstag feste og Feste bakaksel.

Totalt 2050,- hos Kollevold uten å ha trukket fra Rabatten

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Antall Produktnr. Produkt Pris Pris inkl mva Total pris

PB063 Polybush, VW Golf 2, fremre bærebru i.fremre foring, 2 x gul NOK 241.93 NOK 302.41 NOK 302.42

PB064 Polybush, VW Golf 2, fremre bærebru, i.bakre foring, 2 x gul NOK 330.65 NOK 413.31 NOK 413.31

PB065 Polybush, VW Golf 2, fremre stabstagf. foran - 18mm, 2 x gul NOK 177.42 NOK 221.77 NOK 221.78

PB066 Polybush, VW Golf 2, fremre "øyebolt" feste, 4 x gul NOK 314.52 NOK 393.15 NOK 393.15

PB067 Polybush, VW Golf 2, fremre øyebolt/stabstag feste, 2 x gul NOK 161.29 NOK 201.61 NOK 201.61

PB068 Polybush, VW Golf 2, bakaksel, 2 x gul NOK 427.42 NOK 534.28 NOK 534.28

Totalt NOK 2066.55

Det er dette som er komplett sett med foringer ???

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte mail til kollevold med noen spørsmål omkring foringene..

her er svaret jeg fikk...

-------------------

Hei

de røde er ca 25% har ikke alle foringene på lager

Erlend

--------------------

Må si jeg virkelig fikk svar på alle mine spørsmål og jeg kommer garantert til å bruke pengene mine et annet sted

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider