Gå til innhold

litt hjelp her :D

Ranger emnet

guffen85

Anbefalte innlegg

hei jeg sitter å vudere siden ikke salget funker så heller tune bilen min opp. men så det det. hvor begynner jeghehe. hva kanjeg gjøre så jeg får mere fres i maskien. har en sat ibiza gti. står en 2 liter 8v i den. å så må jeg style den litt da med skjørte fangere o.l. så kommer med forslag til hva somkan gjøre oppi maskien å gjerne linker til sider med styling osv. er en 1996 model er også greit å få med hehe. på forhond takk

mvh kenneth :)

mr2 turbo gen 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å chippe en bil uten turbo er på kanten til å være bortkastet. I de fleste tilfellene er det eneste man oppnår å få endret litt på momentkurven. For å få NOE mer ut av bilen går det an å montere åpent filter og sportseksos(fjerne katten..) Eventuelt er det også muligheter hvis man monterer lystgass, hvassere kammer, porting, etc, etc.. Det er med sånne inngrep man får den største økning i ytelse, men koster også mest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg sitter å vudere siden ikke salget funker så heller tune bilen min opp. men så det det. hvor begynner jeghehe. hva kanjeg gjøre så jeg får mere fres i maskien. har en sat ibiza gti. står en 2 liter 8v i den. å så må jeg style den litt da med skjørte fangere o.l. så kommer med forslag til hva somkan gjøre oppi maskien å gjerne linker til sider med styling osv. er en 1996 model er også greit å få med hehe. på forhond takk

mvh kenneth :)

Noen ganger skriver folk småfeil som bare er litt irriterende, men dette var faktisk vanskelig å lese. Første setningen måtte jeg prøve tre ganger før jeg fikk noe vetugt ut av.

Anbefaler deg på det varmeste å tenke litt før du skriver, og også ta en liten titt før du sender inn. Vurdér også gjerne et lite oppfriskingskurs i tegnsetting, orddeling og slikt.

Bare et lite tips fra min side.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider