Drift Addict Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Men klarte på mesterlig vis å begrense skadene. Sikre kilder kan melde om at det kun var selvtilliten som fikk seg en trykk. Sikre kilder måtte også spa ut Håkon da førstnevnte hadde "glemt spade.." Åja. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Originally posted by Robert Bilde? Såså.. Kan jo ikke gi gutten traumer heller da. Dette var et typisk tilfelle av: "Åh..kontra,- tar den inn..å faen..tok den ikke inn,- ny kontra shit shit shit" Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 hahahahahahahah faen a gutt...erru på nett alt! ja ja...sånn er det å ha varma opp med doriftofilm før man skal ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 jeg må takke han med 190E'n som ''ga'' bort et slepetau.....takk takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Originally posted by Håkon A ja ja...sånn er det å ha varma opp med doriftofilm før man skal ut. Jeg hadde det kult jeg.. Men jeg må overlate mobbingen til noen andre. Tidlig opp vet du! Pus pus.. En siste ting.. Hva tenkte du når du stod der og så meg "fishtaile" videre oppover veien? Bare flaks at jeg er så flink til å sjekke bakspeilet.. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 hva faen er nr hans..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 hehe..:D Ble det noen skader på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Fortsatt ingen skader..? Hvor skjedde dette ?? Siter 99 impreza gt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Men så si oss hva som skjedde, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Håkon ble gira av å se meg leke, og tok i litt ekstra. Det skulle han ikke gjort. Det gikk heeeelt sidelengs, og så gikk det i grøfta. Men når sant skal sies så var det ikke akkurat ideelle forhold ute i går kveld. i kveld skal jeg utfordre'n i GT3. Så slipper jeg ihvertfall å spa.. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Nå har vi sitti i 5 timer å spilt WRC Extreme II anabole søyt mest....eod :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg