golfnos Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 selger min forsterker grunnet kjøp av monoblokk forsterkeren er en Solid Audio F47, som er på 4*75w RMS eller 2*200w RMS brokoplet. lite brukt. vært felt ned i gulvet på bilen. Veil pris 8790,- kom med bud rundt 4500... send pm for spm osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 kan selges samlet med subb for 8k.. kan høres"!! utrolig punch!! haster litt.. bud!!? notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 bud rundt 4k?? lørdag i dag og greier. kan byttes i velocity Burning Desire 1 eller 2.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 tar den for 2 jeg? kan jo få kjøpt den forsterkeren for 4 tusen ny jo e_lygre@hotmail.com Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 tar den for 2 jeg? kan jo få kjøpt den forsterkeren for 4 tusen ny joe_lygre@hotmail.com har prisen sunket så mye på 2 mnd taper jeg for mye på å selge den..... angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 poenget var at du får ikke mer for den når du selger den brukt enn det du betalte for ny. men 2 tusen var en spøk altså :) hadde jeg hatt penger til overs hadde jeg vurdert det Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 poenget var at du får ikke mer for den når du selger den brukt enn det du betalte for ny. men 2 tusen var en spøk altså :) hadde jeg hatt penger til overs hadde jeg vurdert det godt det var en spøk.. hehe får jeg ikke solgt den nå, får jeg begrense prosjektet mitt, og bruke den :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg