Gå til innhold

for mye senking

Ranger emnet


eGtTurbo

Anbefalte innlegg

Bilde_64.sized.jpg

 

Bilde_65.sized.jpg

 

 

 

monterte alle 4 senkefjærene og nå må jeg fan me ta av fjærene foran.. bilen ble rett og slett for lav.. iallefall med sommerfelgene montert..... hmpr.. dette må da være _minst_ 60 senking?

I tillegg ser dere at høyre side bak ble ikke SÅ lav men venstre side bak ble 1.2 cm lavere.. har ikke bilde av d foreløpig

 

EDIT:!!: 2 stk 60 eller 80mm senkefjærer foran til salgs. Vectra/calibra

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble det samme etter jeg monterte på nytt.. fjærene er vridd rett vei og alt.. men men..

 

Bredding ja.. ikke lite bredding som skal til isåfall.. går nok ikke med så mye senk med 7.5" felger..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. ET kan godt være feil siden felgene fulgte med bilen.. løsningen blir kanskje å ta felga med i dreiebenken og frese av en cm eller to.. må se litt på felg løsningen

 

 

1cm eller 2 blir nok drøyt gitt.

For nok ikke tatt mer enn max 5mm, dette har jeg gjort på flere felger.

Greit å ha litt hold i felgen etter fresing også yodude

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det virkelig bli FOR lavt?

Ser ikke helt problemet... det så jo perfekt ut det der.

Om det subber, så er det bare å valse og herje litt.

"Fashoin before function" vet du.....

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perfekt utenom at dekket omtrent gikk kant i kant med skjermen i blekk.. blir hardt for dekka med det minste overlegg eller hump i veien.. og jeg setter funksjon foran utseende da jeg driver med banekjøring osv.. er jo å KJØRE som er gøy, ikke å stå å se på bilen sin

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo å KJØRE som er gøy, ikke å stå å se på bilen sin

 

Off topic: Best når ANDRE står og ser på bilen dah, enten den er i fart eller ei ;o)

 

Topic: Det ser schteike fint ut, men er jo lite poeng hvis det subber for et godt ord. Felger med større innpress er nok tingen ja, hvis du ikke får tak i noen som kan valse for deg. Sikkert noen i Trondheim som kan ta det, for eksempel Wheelie, hvis du skulle finne på å legge turen nedover en gang.

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med stivere dempere?

 

Kan ikke huske at original vectra er veldig stiv, men for å matche den hjulbuen du har nå så må bilen være veldig stiv og blir kanskje maks ubehagelig å kjøre.

 

Nye felger med annet innpress eller forandring av innpress og valsing av hjulbuer er nok veien å gå :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår