Evolve Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Lurte på om noen vet åssen godkjenninga for "bøttestoler" i vanlig bruksbil er, Og hvordan dere gjør med understellet? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe enten Sparco eller Cobra stoler, men det finnes jo ikke understell å få tak i! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 SÅ lenge den sitter fast og du har belte så er det vel ok, jeg har det i min bruksbil, og jeg forhørte meg om det, å det jeg fant ut er at du IKKE trenger å godkjenne det på noen måte.. Jeg har det forresten i en 240, er det det du skal ha det i? så kan jeg forklare åssen jeg gjorde det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ja hvordan lagde du understellet til stolen og hvordan festet du det?? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg