Gå til innhold

Mondeo MK1 Lexuslykter

twinflower

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørs om det gjør seg så veldig med vanlig lexus-look....

Sånn som disse lignet ihvertfall noe:

FO53L69S.jpg

Men det skulle vært mer lykter å velge mellom til disse bilene..

disse er også til hatchback!! ser det på hvordan kanten opp til høyre er! på sedan er det så å si 90 grader der!!

Ford Mondeo GLX 2.0i

94-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kan være dem, men bilde kommer jo ikke opp. Sikkert noe kluss med serveren deres, titter igjen litt senere... men takk for info Michael

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en annen webside som forhandlet de samme lyktene, og fant da følgende artikkel uten bilde, dog i feil farge spør du meg, chrome, men det kan vel lakkes:

FOMND4D93-TL-CHL Mondeo Saloon Lexus-style lig £143.99

Ford Mondeo MK1 Saloon (93-96) Tail Lights - Chrome Lexus-style.

Note:

All lights are E' marked unlesss stated otherwise and can be used on UK roads and will also pass a UK MOT. Non-E' marked lights are suitable for off-road and show use only.

Please note: Price is per pair and includes UK mainland deliver

Klikk her for å komme til nettbutikken

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det med sot på eu da?

Så lenge det er sot og ikke kølsvart så er det ingen problemer. Jeg kjører med sotede orginallys bak nå (bilde), de har gått gjennom 2 EU kontroller og også noen rutine politikontroller (Teknisk/promille)

1986 Yamaha XJ-600

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan soter du lyktene til en kombi ( orginallykter ) bruker du bare sotspray og sprayer inn i hullet til lyspæra eller går det an å dele opp lykten uten å ødelegge den ?

---------------------------------------------------

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan soter du lyktene til en kombi ( orginallykter ) bruker du bare sotspray og sprayer inn i hullet til lyspæra eller går det an å dele opp lykten uten å ødelegge den ?

Er litt of topic dette, men litt avsporing er vel ok håper jeg. Lakken jeg har brukt er av merket motip, selges hos bilextra og mekonomen. har lagt på 1 tynt lag for heft, deretter 2 lag, blir akkurat passe mørkt... å lakken legger du på utsiden Gompie :D Boksen ser ut som denne

sotingsspray.jpg

Vær obs på at lakken ikke tåler alt for sterkt avfetnings-middel, da "koker" den å du må lakke på nytt.

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en annen webside som forhandlet de samme lyktene, og fant da følgende artikkel uten bilde, dog i feil farge spør du meg, chrome, men det kan vel lakkes:

FOMND4D93-TL-CHL Mondeo Saloon Lexus-style lig £143.99

Ford Mondeo MK1 Saloon (93-96) Tail Lights - Chrome Lexus-style.

Note:

All lights are E' marked unlesss stated otherwise and can be used on UK roads and will also pass a UK MOT. Non-E' marked lights are suitable for off-road and show use only.

Please note: Price is per pair and includes UK mainland deliver

Klikk her for å komme til nettbutikken

Fikk beskjed på mail at disse ikke blir produsert mere :(

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider