Gå til innhold

Mondeo MK1 Lexuslykter

twinflower

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt of topic dette, men litt avsporing er vel ok håper jeg. Lakken jeg har brukt er av merket motip, selges hos bilextra og mekonomen. har lagt på 1 tynt lag for heft, deretter 2 lag, blir akkurat passe mørkt... å lakken legger du på utsiden Gompie :D Boksen ser ut som denne

sotingsspray.jpg

Vær obs på at lakken ikke tåler alt for sterkt avfetnings-middel, da "koker" den å du må lakke på nytt.

takk viceguy, tenkte kanskje at lakken ville koke med sterkt affetingsmiddel,

og siden du sier at du lakker utenpå lykten så regner jeg med at det ikke går an å demontere den og lakke den innvendig, eller tar jeg feil?

men det hørtes ut som en bra oppskrift,

når vi først er inne på dette med baklykter så lurer jeg på om noen har peiling på pris på en orginal baklykt ( er en liten sprekk i min! )

---------------------------------------------------

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk viceguy, tenkte kanskje at lakken ville koke med sterkt affetingsmiddel,

og siden du sier at du lakker utenpå lykten så regner jeg med at det ikke går an å demontere den og lakke den innvendig, eller tar jeg feil?

men det hørtes ut som en bra oppskrift,

når vi først er inne på dette med baklykter så lurer jeg på om noen har peiling på pris på en orginal baklykt ( er en liten sprekk i min! )

Har et par ekstra jeg, sitter litt lakk igjen på dem (litt for sterk avfetting i fjor:D), men har ikke innmaten. Hvem trenger du da, vil helst bli kvitt begge da...

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par ekstra jeg, sitter litt lakk igjen på dem (litt for sterk avfetting i fjor:D), men har ikke innmaten. Hvem trenger du da, vil helst bli kvitt begge da...

hmm fristene viceguy, men har lite penger akkuratt nå, tenkte bare at jeg skulle få vite prisen, men det kommer selfølgelig an på prisen du skal ha for de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm fristene viceguy, men har lite penger akkuratt nå, tenkte bare at jeg skulle få vite prisen, men det kommer selfølgelig an på prisen du skal ha for de

Gi meg et bud du, det jeg mente var at pærholderen ikke er intakt. Du må også flytte over pakninga tror jeg

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg et bud du, det jeg mente var at pærholderen ikke er intakt. Du må også flytte over pakninga tror jeg

men har ikke du sedan, jeg har kombi vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider