Gå til innhold

Faens rasshøl folk...

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Folk kjører som et helvete...Blir oppgitt jeg.... :|

Seriøst... Du klarer faen ikke å kjøre nesten 1 mil på e6 sørover på en hverdag i 4-5 tiden uten å merke at du kjører FEIL VEI!!! angry

Enten har han som kjørte feil vei tatt no han ikke hadde godt av beer , eller så ville han dø.. Og hvis han ville dø.... Seriøst finn deg en jævla vegg å kjør i ass... HOFF.... :nono:

Ekke trygt å kjøre rolig og riktig på veien lenger heller.....

Noen her som vet hvem han fra ullensaker var eller noen av de andre som ble skadet? Uanz.... *RIP*

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kjører som et helvete...Blir oppgitt jeg.... :|

Seriøst... Du klarer faen ikke å kjøre nesten 1 mil på e6 sørover på en hverdag i 4-5 tiden uten å merke at du kjører FEIL VEI!!! angry

Enten har han som kjørte feil vei tatt no han ikke hadde godt av beer , eller så ville han dø.. Og hvis han ville dø.... Seriøst finn deg en jævla vegg å kjør i ass... HOFF.... :nono:

Ekke trygt å kjøre rolig og riktig på veien lenger heller.....

Noen her som vet hvem han fra ullensaker var eller noen av de andre som ble skadet? Uanz.... *RIP*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=66800

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår