fred_stian Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Folk kjører som et helvete...Blir oppgitt jeg.... :| Seriøst... Du klarer faen ikke å kjøre nesten 1 mil på e6 sørover på en hverdag i 4-5 tiden uten å merke at du kjører FEIL VEI!!! angry Enten har han som kjørte feil vei tatt no han ikke hadde godt av beer , eller så ville han dø.. Og hvis han ville dø.... Seriøst finn deg en jævla vegg å kjør i ass... HOFF.... :nono: Ekke trygt å kjøre rolig og riktig på veien lenger heller..... Noen her som vet hvem han fra ullensaker var eller noen av de andre som ble skadet? Uanz.... *RIP* Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Folk kjører som et helvete...Blir oppgitt jeg.... :| Seriøst... Du klarer faen ikke å kjøre nesten 1 mil på e6 sørover på en hverdag i 4-5 tiden uten å merke at du kjører FEIL VEI!!! angry Enten har han som kjørte feil vei tatt no han ikke hadde godt av beer , eller så ville han dø.. Og hvis han ville dø.... Seriøst finn deg en jævla vegg å kjør i ass... HOFF.... :nono: Ekke trygt å kjøre rolig og riktig på veien lenger heller..... Noen her som vet hvem han fra ullensaker var eller noen av de andre som ble skadet? Uanz.... *RIP* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=66800 -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg