COSNORGE Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Detta ser gromt ut!! http://www.bs-teknikk.no/ Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Detta ser gromt ut!! http://www.bs-teknikk.no/ Nice!!!!! Dette så faen meg bra ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 prisen? kunne tenkt meg å putta 242'en min i det badet der. er veldig lite rust på den men det som er er så forbanna utilgjengelig.. (men fortsatt bare overflaterust) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Åssen i all videste verden skal man få lakket hulrom og sånt igjen da? Bare hive maling/syregrunning i en tynntectylsprøyte og guffe på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Tusen takk for en av de beste linkene jeg har noen gang sett her! :D Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Åssen i all videste verden skal man få lakket hulrom og sånt igjen da? Bare hive maling/syregrunning i en tynntectylsprøyte og guffe på? Man bruker en slags huleromsbehandling med en slange som har flere dyser, funker perfekt! Brukte det på min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Man bruker en slags huleromsbehandling med en slange som har flere dyser, funker perfekt!Brukte det på min:D Hæ? Tynntectyl på bart metall? Kødder_du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg