Gå til innhold

Bmw 7-serie?

Ranger emnet

munin

Anbefalte innlegg

Jeg har sett sånn smått på gamle 7-serier. ser ut som det er mye bil for pengene. jeg synes de før -81 eller noe er penest, men jeg er interesert i informasjon om 7-serier frem til 90-tallet. noe spesielle svakheter? hvilken motorer er best? hvilken har ufornuftig høyt drivstofforbruk, hvor stor motor må man minst ha i en så stor bil? hadde noen diffsperre? ser de finnes med nivåregulering? var dette standard på noen?

Porsche 911, Ford 15M RS, Suzuki vx800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sånn smått på gamle 7-serier. ser ut som det er mye bil for pengene. jeg synes de før -81 eller noe er penest, men jeg er interesert i informasjon om 7-serier frem til 90-tallet. noe spesielle svakheter? hvilken motorer er best? hvilken har ufornuftig høyt drivstofforbruk, hvor stor motor må man minst ha i en så stor bil? hadde noen diffsperre? ser de finnes med nivåregulering? var dette standard på noen?

Hadde en 1985 745iA. Grom bil, men å kalle det mye bil for pengene er helt feil. Uansett hva du gjør så hold deg unna 745. Toppene er en stor svakhet på disse og det er dyrt når det ryker. Min hadde nivåregulering og diffsperre noe som jeg tror er standard på 745. Når det gjelder bensinforbruk så er de ikke så greie. Min brukte fint 2 liter på mila ved blanda kjøring (og den bruker mye mer når man gir litt gass)

Kort sagt, fine biler og ikke så dyre i innkjøp, men ikke det mest driftsikre i verden og koster mye å eie. Forsikringen på 745 er jævli!

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider