vilhelm Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Kjenner en kar med Nissan Maxima, med 456 FWHP - stock internals btw (jævla bra motor), og han tar jo starten på mange bakhjulstrekkere, kan man kjøre FWD, og har masse power, så funker det :) Annen maxima har jo kjørt LAVE 11 - 11.1 tror jeg, og det er FWD, så alt går :P Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Kjenner en kar med Nissan Maxima, med 456 FWHP Stakkars jævel på vinterføre:D Annen maxima har jo kjørt LAVE 11 - 11.1 tror jeg, og det er FWD, så alt går :P Er ikke det jeg mener, det går jo an å kjøre fort med FF, det er bare det at man kunne kjørt fortere med en bakhjulsdrevet bil på samme vekt med samme motor! Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg