Gå til innhold

Interiør \ seter ønskes kjøpt

Ranger emnet

andeey

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter seter til en Golf en, gjerne hele interiøret. Har hvite stoler med svarte striper over, kunne tenke meg de samme, bare i en mindre slitt utgave :rolleyes: Men alt av interesse! Er det en dyr operasjon å trekke om seter?

Noen som vet om senere Golf Cab (1987) har understellet til setene fra golf 1 eller golf 2?

takker og bukker for alle svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har et par GTI stoler til einser som er dønn strøkne, ikke noen riffter. Eneste som mangler på den ene stolen tror jeg er den little fjøra under til hendelen for å justere setet.. og hva er nå det ? hehe.. 700,- kr å dem er dine.. frakt utenom seff. Mønster = Firkanter, "sjakkbrett look" hehe

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger:

http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=37&sort=1&cat=3&page=3

Er komplett, men dørpanelene er ikke så mye å ta vare på, med mindre du trekker om. Dørpaneler/sidepanelene bak er strøkne... svarte.

Du kan få det for en symbolsk sum om du henter det.

Men ser jo nå at du bor i Stavanger.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par GTI stoler til einser som er dønn strøkne, ikke noen riffter. Eneste som mangler på den ene stolen tror jeg er den little fjøra under til hendelen for å justere setet.. og hva er nå det ? hehe.. 700,- kr å dem er dine.. frakt utenom seff. Mønster = Firkanter, "sjakkbrett look" hehe

Hørres bra ut. Klarer du å fikse bilder ganske kjapt? en kompis skal hjemover på søndag, ser de greie ut kan det være jeg tar dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider