Gå til innhold

nissan 200sx eller en honda civic kupe??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvis du likte 200sx S13, så koster jo de under 100tusen inkludert forsikringa, og da har man 169hk originalt.

Når det er for lite, for mye vil ha mer, kan du montere IC, åpent filter, effektanlegg og chip for justering av turbotrykket. Da kommer du nok greit over 200hk.

Tror jeg ville valgt det gitt, men spørrs hva man brenner for. Honda folk brenner jo heller for en vti med 160hk også bruke penger på kvasse kammer og slikt. Koster mer å få ut mer hk av de da, som sagt tidligere.

Har du sett på noen salgsannonser da? Noen du finner interessante?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

....chip for justering av turbotrykket.

Liten korreksjon: turbotrykket er mekanisk styrt på S13. ECU er ikke innblandet i det hele tatt. Altså så øker ikke turbotrykket hvis man "chipper" den. Man må ha en eller annen form for turbotrykksjustering. :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir min første bil.. ja jeg burde kanskje ikke brukt mye penger på den første bilen siden kommer til å bli bulka. men jeg vet ikke ennå jeg da. kan jo hende jeg ender opp med en civic i stede.. men har veldig lyst på en 200sx som jeg kan kjøre på bane :rolleyes:

Kan jo kjøre Civic på bane og da... Og jo billigere bil du kjøper jo mer kan du jo koste på i styling/tuning ;) Og har du lyst til og kjøre på bane så er det jo best og bruke pengene på understell, bremser, felger og dekk fremfor styling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Civicberta: :)

Hvis du har lyst til å lære deg banekjøring, så start med en bil som ikke går så bra. Da har du mulighet for å være 'bedre' enn bilen, og lærer deg kjøreteknikk gradvis.

Har du for kjapp bil, lærer du deg aldri å utnytte den skikkelig, men kan kompensere for det ved at den går mye bedre på strekkene.

Men du blir ikke noe bedre sjåfør av det.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Civicberta: :)

Hvis du har lyst til å lære deg banekjøring, så start med en bil som ikke går så bra. Da har du mulighet for å være 'bedre' enn bilen, og lærer deg kjøreteknikk gradvis.

Har du for kjapp bil, lærer du deg aldri å utnytte den skikkelig, men kan kompensere for det ved at den går mye bedre på strekkene.

Men du blir ikke noe bedre sjåfør av det.

ja det er kanskje ikke så dumt :rolleyes:

*kine* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har lyst på folks meninger om hva folk synes er best av nissan 200sx eller honda civic kupè....

Driver og vurderer bil kjøp. Vil ha en bil jeg kan style...

Hva som er best med de...

Noen som har noen forslag??

hilsen meg :)

Kjøp den som dytter i rett ende..

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg ikke vet stort mer om disse bilene enn utseende, men;

Skal du ha en rå bil, med det første, og om ikke gryna er så farlig, så får du en

"S14a: Pris 229.000,- (98mod)" importert fra tyskland, ferdig regga i norge noe billigere.. Vi har en i halden som har kjøpt helt lik den på bildet lengre oppe, og den er så feit orginal...

du trenger bare senke og felger, og er du heldig får du med det å.. så setter du bilen hos eyecandy og de fikser den for deg!

- Gå for 200sx s14a de er RIMLIG FEITE!

*og enda penere med bodykit.. - men uanz, du får ikke hissigere front enn den som er på s14a orginal ass, den er HELT UTAV EN ANNEN VERDEN DRIT TØFF! men om du kommer til Rud med en slik donig, får du respekt av meg... iallefall :D

Gå for 200sx s14a . "_W.O.R.D_" (det er jo Rwd OG den er fet OG den er syk motor)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider