Gå til innhold

nissan 200sx eller en honda civic kupe??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du mener stylingen så er det ikke så mange i norge som har det er kanskje ingen som har den type grafikk jeg har lyst på, kanskje sånn body kit og sånt da.. det var bilde av en 200sx den var grå/gul farga eller no i de første inlegga.. den var litt fin og jhs sin er fin men det er honda da.... :rolleyes:

*kine* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sa tidligere at penger ikke var Så viktig .. da må jeg bare si at S13 er litt mange av .. synes du helle burde satse på en S14 eller S14a.. de er litt dyrere.. men mye tøffere (dvs.. s14a er tøffere .. s14 er litt søtere :P)

og hvis du er usikker på hvem som er hvem så kan jeg legge med bilder

og pris på nettop de bilene (alle bilene er med turbo)

S13: Pris 90.000,- (92mod)

4644566.jpg

S14 (dårlig bilde): Pris 179.000,- (95mod)

8_80735873.jpg

S14a: Pris 229.000,- (98mod)

4729098_6_0_200sx_6.jpg

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

as you wish...

her er side/bak av de samme bilene over (utenom S13.. den hadde ikke bilde av stussen så jeg tok en annen)

S13:

5132902.jpg

70601.jpg

S14:

8_120712318.jpg

8_-1175262808.jpg

S14a:

4729098_4_0_200sx_4.jpg

4729098_5_0_200sx_5.jpg

egentlig må jeg si.. den fineste er S15.. men den får du bare med rattet på feil side... men den er ikke mye dyrere enn S14 da.. faktisk ca like dyr..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki det var bedre takk :) .. må si den svarte er finest.. det var vel den s14a..

Er dette din aller første bil eller? :)

S14A som førstebil blir vel både litt for dyr og litt for mye effekt for en fersking? eller? ;)

Hadde jeg skulle kjøpt min aller første bil nå så hadde jeg brukt godt under 100tusen på min første bil. MEN... det er MEG da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for vanskelig bil som førstebil. Det er min mening også.

Forutser at den kommer til å ende i grøfta, og det blir enda et hakk vanskeligere å få forsikret dem.. :rolleyes:

Ikke noe personlig om damen da, du er sikkert god til å kjøre du, men en veldig høy prosent av disse bilene blir bulket/vraket av uerfarne sjåfører. Har fulgt med i bilmiljøet i noen år, så det er ikke noe jeg finner på. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for vanskelig bil som førstebil. Det er min mening også.

Forutser at den kommer til å ende i grøfta, og det blir enda et hakk vanskeligere å få forsikret dem.. :rolleyes:

Ikke noe personlig om damen da, du er sikkert god til å kjøre du, men en veldig høy prosent av disse bilene blir bulket/vraket av uerfarne sjåfører. Har fulgt med i bilmiljøet i noen år, så det er ikke noe jeg finner på. :)

er ikke uenig i at civic er en bra førstebil jeg heller...

den er bare så kjedelig i forhold til sx`en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke uenig i at civic er en bra førstebil jeg heller...

den er bare så kjedelig i forhold til sx`en...

Mulig civic er en mye mer kjedelig bil enn en 200sx. Men som førstebil vil jeg si at en civic er MYE mer fornuftig enn en turbo bil som koster over 200tusen. :)

just my 2 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå får du ferdig regga 200sx for 70000,-

men med den forsikringa som er på sx i dag så må en nesten ta med det i regnestykket...og så mange som har bulka sx`en sin i vinter så blir den nok ikke billigere ... har ikke noe i mot Civic, men noen av de som ruller rundt i Norge har alt for mye bling stæsj... ser jo ut som rullende flipper spill...men en nøkternt styla Civic coupe er meget pent det! bare ikke sett på cromma m3 speil og neon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider