Probe GT Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Servo olje, er det akuratt det samme som hydraulik olje? Må etterfylle på Proben, åssen olje skal jeg bruke? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 det skal stå i instruksjonsboka hva du skal bruke å hvilke spesifikasjoner,mener det er ATF olje og det må være beregnet på servo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Har lest, finner ikke noe. Dette burde dem kanskje vite på ford? Skal innom torshov ikveld, har dem noe der til servoen min kanskje? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Er ikke vanlig å etterfylle servo olje, så lurer kanskje på om det er eller har vært lekasje noe sted. Vet at clutchens overføring har hatt lekasje, kanskje dette går over samme system? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 skal skifte servoslanger på min å olje.....til meg står det at det bare skal være ATF olje,får kjøpt d på hver bensinstasjon,men det står ikke at det er servoolje,du må se bakom....dexron 2 og dexron 3 å masse rart,men mener at det skal være ATF,eller at d må være ATF olje,men du ser bakom oljeboksen så ser du om det er kvalifisert servoolje..... bruker å stå at den kan også brukes til servostyringer.... slangene kan bynne å lekke etter ei stund,er jævla til trykk i noen av de....kan prøve servotetning..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ok, vis jeg ikke finner noe så stikker jeg en tur innom ford å forhører meg hos dem! Takk for dine innlegg! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 jepp,no problem!! har samme problemet selv så,kobla av servo reima sånn at det ikke lekker mer,alle mine 3 slanger svettet litt..får vel mekka d snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ok! lykke til ;) Tror å mener at jeg ikke har noen lekasje, men må få sjekka det for sikkerhetskyld! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg