boXer Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Jeg har (minst) et problem! Jeg må bytte et par stag på bilen, men jeg veit jo ikke hva dem heter. Litt vanskelig å spørre rundt om noen har et sånt stag når jeg faen ikke veit hva jeg skal kalle det :rolleyes: :D Noen som har en god idè hva det kalles? Skulle jo såklart likt å hatt det svenske og engelske navnet også :) Dette er stagt det er snakk om: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 For å vise hvor andre enden er festet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Det heter momentstag på norsk ihvertfall... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg