Gå til innhold

Restaurering!!

Ranger emnet

COSNORGE

Anbefalte innlegg

Jøss, postadresse i Heggedal. Noen som vet eksakt hvor det ligger?

Er noe å tenke på iallfall...

EDIT: Fant ut via Gulesider.

Øvre Gjellumv. 34

Lettvint, men ganske dyrt. (Dyrt for meg iallfall)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Men nå har det seg dessverre slik at ting som virker for godt til å være sant er ofte akkurat det..

håper ikke at det er altfor store haker ved dette... :/

Dette virker litt for godt til å være sant, det må være noen bakdeler med dette.

Hvor mye tynnere blir platene etter denne behandlinga tro?

:rolleyes:

Så på American Hotrod at de "sandblåste" med valnøttskall, ble samme resultat som BS-Strip.

Noen som driver med "valnøttblåsing" i Norge?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakdelen med dette er vel om det blir liggende igjen syre i skjøter og sammenføyninger på karroseriet, da ruster det som aldri før etterpå. Jeg regner med att de dypper karroseriet i nøytraliseringsbad etterpå, såpass att all syre forsvinner. En annen ting er jo att man må huske å behandle alle steder på karroseriet så det ikke begynner å ruste igjen, det er mye kriker å kroker det. Har tenkt å prøve dette på neste bil jeg skal restaurere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ser ut til at jeg kommer til å bruke dette på Civicen... Bil, 2 dører, bakluke, framskjerm og 4 dørhengsler...

Forstod det slik at det er nøytraliserende etterpå, så spyler dem ren bilen og tørker den... De kan også grunne, tektylbehandle skikkelig for perfekt resultat... De har utstyr og stoff til å komme til spesielle steder...

Har skikkelig tro på dette faktisk... Mye spart jobb og "perfect" resultat !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider