COSNORGE Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Detta ser gromt ut!! http://www.bs-teknikk.no/ Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Regner med at det er dette du mener: http://www.tweaknmod.com/bsteknikk/BS-Strip.html Lurer på hva noe sånt koster. Resultatet er jo kanon. Så fremt det er noe stål igjen da :) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 tror det er 8000 for karosseriet og + 1000 for vær enkelt del. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Jøss, postadresse i Heggedal. Noen som vet eksakt hvor det ligger? Er noe å tenke på iallfall... EDIT: Fant ut via Gulesider. Øvre Gjellumv. 34 Lettvint, men ganske dyrt. (Dyrt for meg iallfall) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Syntes det var en grei pris jeg. koster jo nesten det samme i utstyr for å slipe vekk alt+at det er en helvettes jobb Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Vil heller betale 8k for å få fjernet alt av lakk, rust osv. Hvis alternativet er vinkelsliper, sandblåsing osv. Hvis en regner timer, så er det ikke rare timebetalingen hvis en skal gjøre jobben selv. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Si fra hvis noen gjør dette med en Escort Mk2, kjekt å vite hva det koster :P vurdere sterk å dyppe prosjektet mitt, er jo rett og slett VELDIG tids sparende da... finnes det noen negative sider med syrebad? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 tror det er 8000 for karosseriet og + 1000 for vær enkelt del. ........................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Men nå har det seg dessverre slik at ting som virker for godt til å være sant er ofte akkurat det.. håper ikke at det er altfor store haker ved dette... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ........................... For det første så står det "tror" og for det andre så har jeg hørt at prisen kan variere fra bil til bil..... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Men nå har det seg dessverre slik at ting som virker for godt til å være sant er ofte akkurat det..håper ikke at det er altfor store haker ved dette... :/ Dette virker litt for godt til å være sant, det må være noen bakdeler med dette. Hvor mye tynnere blir platene etter denne behandlinga tro? :rolleyes: Så på American Hotrod at de "sandblåste" med valnøttskall, ble samme resultat som BS-Strip. Noen som driver med "valnøttblåsing" i Norge? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Bakdelen med dette er vel om det blir liggende igjen syre i skjøter og sammenføyninger på karroseriet, da ruster det som aldri før etterpå. Jeg regner med att de dypper karroseriet i nøytraliseringsbad etterpå, såpass att all syre forsvinner. En annen ting er jo att man må huske å behandle alle steder på karroseriet så det ikke begynner å ruste igjen, det er mye kriker å kroker det. Har tenkt å prøve dette på neste bil jeg skal restaurere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hvordan er det og gjøre dette etter at bilen er rustsveiset?? ikke noe problem?? Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Er det kun disse i norge som driver med slikt? ingen i bergen asså? ville jo vært litt slit og dra bilen min hele veien ut dit :( Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Ser ut til at jeg kommer til å bruke dette på Civicen... Bil, 2 dører, bakluke, framskjerm og 4 dørhengsler... Forstod det slik at det er nøytraliserende etterpå, så spyler dem ren bilen og tørker den... De kan også grunne, tektylbehandle skikkelig for perfekt resultat... De har utstyr og stoff til å komme til spesielle steder... Har skikkelig tro på dette faktisk... Mye spart jobb og "perfect" resultat !! Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.