Gå til innhold

Tråden om min S40!

Ranger emnet


Kaksa

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med 2,5" eksos fra Simons? Tenkte på å kjøpe det som er øverst på side to HER.. Eller har noen forslag på hvordan andre eksosanlegg jeg burde kjøpe?

 

Er ganske sikker på at jeg skal ha DISSE felgene i 7x17.. Jeg kan ikke en dritt om inpress osv, så om noen kunne fortalt meg hva som passer på s40 99mod hadde det vært utrolig fint :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såvidt jeg kan se har bare BCB.no til S40 med turbo.. Har desverre ingen turbo jeg :\ Eller går det ann å bruke det som er til turbo på en bil uten turbo? Eksosanlegget går jo bare fra kat. uansett..

jt19h2.bmp

 

På pedersens-racing har de jo ikke til S40..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tid til å ta noen bilder av bilen i dag siden jeg er så opptatt med modellbil bygging :D

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånn grill som "ronaldo" her på forumet har? Ligger bilder av bilen hans i denne posten på side 6.. Vet ikke helt hva grillen heter.. Kaller den bare XC-grill jeg..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen i hus igjenn :D

Uten ny fanger, men med nye lykte, å lakka panser, høgre framskjerm, dør og venstre framskjerm :)

 

Kopla lyktene igår.

Et lite helvette, for dissa ledningane skifta polaritet i hytt å pine.

Fikk lys, men mistenker at det ikkje er like sterkt lys i nærlysa som det skal være, pga at då lyser langlysa også, men kun på halv styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V50 er isofall bygd på Focus, og då er vel også nyere S40 bygd på focus(som skal være sedanutgaven av V50??).

S70 er større bil enn focus.

 

Har ikkje sjekka dynamo.

Skiftet til K&N filter igår.

Merka stor forskjell på lyden :D

Men eg må nok lyddempe sjøl, iom at eg tok vekk listene, so er dørblada mine ganske lause, listene har nok stiva dei opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår