Gå til innhold

Tråden om min S40!

Ranger emnet

Kaksa

Anbefalte innlegg

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm.. trenger vel kanskje nye pærer også nå da.. den nye er vel dobbel reflektor..

eller holder det eksisterende?

EDIT: trengte nye pærer ja.. ferdig montert nå (stakk på Esso og kjøpte 4 stk H7 pærer).. nå mangler bare parklys da.. men det fikser jeg en annen dag..

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel bilde i morgen.. var mørkt da jeg var ferdig. Siste siden tok jeg etter at det hadde blitt mørkt.. Lommelykttriks.. hehe.. men ikke så vanskelig etter å ha prøvd/feilet med den andre siden.

Uansett så ble det meget bra! mye bedre lys også!

Hva slags parkpære skal være på fase2 egentlig? kjøpe i morgen..

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat DET kan jeg nok ikke hjelpe med.. Hehe ;P

Edit, programmet er om:

-Kjøretøy identifikasjon (Hvor mye hester og alt sånt det er).

-Tenningsststem.

-Hvor mye du kan "trimme" bilen (Ved å skru på skruer osv..)

-Tennplugg.

-Benzinsystem.

-Service sjekker og justeringer

-Målinger osv.

-Moment på skruer.

-Starting og oppladding.

-Bremser.

-Aircondition

Pluss alt fra skifting av reg. reim til ALT med det elektriske.. Feilsøking er det også.. Myye saker :P

Og uansett om det er om f.eks tennplugg, vil ikke dette bare si at det står hvilken plugger du skal bruke.. Står også alt av mål, merke, navn osv..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajja.. da er gulv ferdig. Er så sliten etter dagen at jeg ikke gidder å montere ferdig forsterkerene..

Har laget et "gulv" i reservehjulsbrønnen som festes med samme "skruen" som reservehjulet festes med (lett å skru ut for hånd). Dette gulvet har påmontert forsterkerene og har plass til alt av kabler osv under (ryddigere)

Får se på hvordan jeg eventuelt skal lage til innsyn ned til forsterkerene samt legge inn en vifte..

I tillegg har jeg kuttet litt i metallet under hattehyllen (mot seterygg) slik at jeg nå klarer å få inn og ut kassen uten å ta ut gulvet i bagasjerommet først.

Gulvet i bagasjerommet er igrunn litt svakt (12 mm vannfast spon), men jeg tenkte å lage til en kloss som står opp fra platen i reservehjulsbrønnen som støtter opp hovedgulvet.

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med ekstra HK, men eg liker masse bedre å ha motorlyd fra motorrommet enn fra eksosanlegget :p

Btw: I hate Bambi!!

Traff såklart ein hjortekalv på fredagen!!

ARGGHH!!!

*banne over ny forsikringssak*

Nye blinklys kommer no :p

og venstre framskjerm, plastikken inne i skjermen, og kanskje eg skal få til fangeren no :p

Får bekreftelse fra viltnemnda, så eg slipper egenandel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis ho fikk til det da?

Eg skal inn på verksted i morga igjenn for å få taksert skadene mine :p

Blei det kun lyktene dine som fikk smellen eller lakkskade også?

*lei av all krasjinga for tida*

Lohelle: orker du å finne link til meg på ebay der du har blinklys til meg?

Fant ikkje no når eg søkte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider