Volvo240R Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Gratulerer med dagen og lappen!! Kjør pent, husk at politiet følger med deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Du som ville ha bilder: skal prøve å få ordna dei snart.. :p Blir mobba pga at eg har kjøpt meg familiebil, og som bursdagsgave, fikk eg slike solskjermer med "Ole Brumm-motiv" på.. :P Så gjett kva som ligg i hattehylla mi no.. :P *hihi* Har respekt for politiet og dei fleste fartsgrenser, skal prøve å halde meg under lappe-grensa, pga at lappen er god å ha i jobben eg skal ut som.. :) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Gratulere med lappen:d ta godt vare på bilen din, ikke hærje den i støkker;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Men da er eg iallefall 18, blei det på søndag, og idag (tirsdag) fikk eg lappen :D Så da kan eg endeleg begynne å kjøre bilen.. Hmpf, berre gjer unna to eksamena til dinne veka, POFEE og Automatiserte anlegg, så blir det cruising for alle penga.. :P Gratulerer med dagen, jeg hadde bursdag i går og fikk lappen i går også :) går du vk1 elektro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Voldsomt til kasse du hadde på subben :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Voldsomt til kasse du hadde på subben :) Hvem vet hva som skjuler seg bak veggen? En kasse på vel 53liter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Må bare få spørre om en ting. Du sotet sidevinduene foran også, eller? Ser absolutt ikke bra ut om en bare soter bakruter. Kalles "svenskesoting" på folkemunn. Ellers synes jeg det var spesielt at NAF mente du burde holde øye med matt lakk :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ok, da var det ikke så ille :) så sikkert mye større ut en den er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har ikkje bestemt meg om eg skal tone framme enda. Grunnen til at eg ikkje tok framme når eg først var igang, var at pappaen min har brukt bilen i ny og ne fram til eg fikk lappen. Og da følte eg at den skulle ver nokonlunde lovlig.. :P Men det er ikkje så mørkt bake at det er stygt. Å ja, VK1 elektro her.. :/ *snart ferdi* Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 s40 blir så utrolig fine når du får gjort litt med dem...:) Har du vudert å sette på en carcept front? Ritkig nok en v40 men passer også på s40 Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Var det der pent? jaja.. smaken er som damebaken, den er fin :D Det der er en V40 BTW... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Var det der pent? jaja.. smaken er som damebaken, den er fin :D Det der er en V40 BTW... OM det er pent er opp til hver enkel å si...men de fleste som har sett den i virkligheten mener ihvertfall så...... :rolleyes: Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 V40 er stasjonsvogns-utgava av S40. Dvs at alt av fangere og skjørt passer rett over... Men om det er den fangeren eg kommer til å gå for, veit eg ikkje enda. Lommeboka får eit avgjerande ord når den tid kommer. Men masse anna som står på innkjøpslista før fangere/skjørt. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Du som ville ha bilder: skal prøve å få ordna dei snart.. :pBlir mobba pga at eg har kjøpt meg familiebil, og som bursdagsgave, fikk eg slike solskjermer med "Ole Brumm-motiv" på.. :P Så gjett kva som ligg i hattehylla mi no.. :P *hihi* Har respekt for politiet og dei fleste fartsgrenser, skal prøve å halde meg under lappe-grensa, pga at lappen er god å ha i jobben eg skal ut som.. :) Fint :) S40 kan jo bli en av de feteste "familiebilene" som er, så ikke hør på folket :D Må vel også si: Grattis med bursdag og lappen! thumpsup Her er skjørtene jeg skal ha på min.. Lik det eller ikke lik det, samma for meg så lenge jeg liker det :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redving Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Her er skjørtene jeg skal ha på min.. Lik det eller ikke lik det, samma for meg så lenge jeg liker det :D DAMN :D 6 måneder så kjøper jeg s40 og det hele kitet der! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg