Darty Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jupp.. Carbon er dyrt.. Desverre :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Har ikkje bestemt meg for felger., hadde eit lite håp om å finne noko billig brukt.. BM Kobra fra http://www.martins.no blir bra på den bilen. Har slike selv (16") på min røde s40. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Det står jo ikke noe om hvilken boltdiameter osv felgene er i.. Velger man bare dette når man bestiller? Hvordan kan jeg liksom vite at f.eks BM Bari passer S40? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Vel vel.. Da har eg vore på gatebil... Resultatet kan sies å være spennande.. Laurdagen starter med at eg sprenger subben min.. Håper på å få den på garantien, men tviler nesten. Spillte ikkje spesielt høgt eller med vreng...(lang historie) Så på søndagen kjøpte eg meg KN-filter og effektanlegg. Og som om det ikkje var brukt nok penger, måtte eg såklart krasje i en anna bil på veg heim... Kjørte inn i en bakfra, så framfangeren min sprakk litt og most eine lykteviskeren... Bilder kommer kanskje om eg føler for det.. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Oida! Ikke bra :\ Blir det styling-front nå som org. er sprekker i? :P Hvordan ble det med KN-filter og effektanlegg? Mye endring i lyd? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Har ikkje montert på nye-tinga enda.. Venter for å få taksert skadene og tatt ein firehjulskontroll snart.. Må nesten få slike ting inn i vognkortet snart... Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Det står jo ikke noe om hvilken boltdiameter osv felgene er i.. Velger man bare dette når man bestiller? Hvordan kan jeg liksom vite at f.eks BM Bari passer S40? Hvis du fant dem på det felg-programmet, så skal de passe. Du kan jo ringe Martin's eller Centrum Gummiservice bare for å være sikker. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Hei, kom over denne sida i dag. Utrulig bra med ei side for oss s40 fantaster!! :) Eg kjøpte en s40 2.0 T 1998 mod for et par måna sia, er utrulig fornøgd med bilen. Men har soklart lyst å gjer litt småting med den. Senking, felger + chip eller sportsfilter e det som står høgst på ønskelista. syns 5 eikers felga er det beste, men har enda ikkje funne noken. Noken med tips???? tenkte å vise noken bilde av bilen, men korleis fungerer det? trykker på bilde: so kjeme det ei linje der eg skal skrive inn etkvart??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Du må legge bilda dine ut på ei side.. F. eks photobucket.com der får kvart bilde ein url, og den skriver du inn i "boksa" som kommer opp ronaldo: hvor i landet holder du til? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 eg e fra nordfjordeid.. ikkje veldi langt i fra ålesund faktisk!!!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Tøff bil! :) Hvor mye betalte du for den? Har du satt på "XC"-grillen selv? (Bare sleng opp flere bilder) ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Heisann !! Grillen trur eg fulgte med originalt. Turbo bilane bruker å ha litt meir sportslig preg. Å det er jo bra :) Kjøpte bilen for 2-3 måneder sia, prisen nærma seg vel 140000 etter omregistrering. som forøvrig var på en seks sju tusen iallefall :( Har noken tips om fine felger til bilen er eg veldig interessert, har leita lenge uten å finne noken eg e skikkelig fornøgd med Ka slags bil har du tenkt å kjøpe da darty ? mod? motor og lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ok :) Jeg er i oslo nå.. Skal se litt på biler rundtomkring her og på tur opp til nordnorge.. :) Bilen blir en S40 1,8L.. (Om jeg ikke får gode tilbud på 2.0) Fargen skal være sort, blå eller sølv.. Har sett på alt fra 96-99 modeller.. Stoler med skinn og uten.. I løpet av 3 uker har jeg nok kjøpt bil, så da kommer det info :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 E her noken som har skifta grøftelys på en s40 før? eg skulle til å skifte i dag, rekna med det var en smal sak. tok vekk deksela under bilen, å fann ut at eg ikkje kom til i det heile tatt. såg kunn under grøftelyset, ingen mulighet til å komme til på oversida der skruane sitter. E her noken som har skifta grøftelys før så er eg glad for tips. Må en ta av fanger eller frontlykt?? høres i sofall veldig tungvint ut tar imot alle tips med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Skal du skifte til klare grøftelys eller? Kva betalte du for grøftelys? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg