gjett Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 flere bilder av bilen min!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 De baklyktene der er vel ikke det biltilsynet liker mest? Fått noen klager på det? Så må jeg bare fortelle om mitt "bilkjøp".. Jeg var i oslo, og snakket med noen som hadde en sølvfarget 99mod S40 med 1,8 GDI motor som volvo har "lånt" fra Mitsubishi.. Jeg dro hjem til dem og så på bilen.. Den var strøken.. Ikke EN ripe i lakken, og ikke noe rust.. Jeg fikk prutet den ned til 120 000, men ikke en krone under det :P De skulle på EU-kontroll en uke etter jeg var der, og jeg skulle på ferie neste dag.. Så jeg ventet med å kjøpe bilen til etter jeg var kommet hjem.. Jeg dro på ferie, var borte en uke, kom hjem, og ringte de som skulle selge bilen.. De hadde den enda, og EU hadde vært feilfritt.. Neste dag skulle jeg kjøpe bilen og ordne forsikringen og alt.. Så jeg ringte dem.. De hadde fått ett bud på 125 000! Og jeg syntes 120 000 var en smule mye! Jeg takket fort nei.. Og var skuffet.. Jeg tror nok det er noe de bare sier for å få mer for bilen, sta som de var.. Kjipt var det iallefall.. Nå fortsetter bare letingen på den rette bilen :\ Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjett Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det var surt med bilkjøpet.. eller retter sagt ikke bilkjøpet... De baklyktene liker ikke biltilsynet., de lyser forbause godt. Jeg har blitt stoppet en gang eller jeg spurte politet om det var greit å parkere der jeg skulle parkere var i moss og ikke kjent så jeg var kanskje litt dum å spørre... Så da hang de seg opp i baklyktene og ikke om det var lov å parkere der. MEn jeg har godkjent senkesett, felger et.c. i vognkortet så han trudde meg når jeg sa att jeg skulle godkjenne bilen med de lyktene. Noe jeg tviler sterkt på att de blir. Vet om en Volvo S40 96 mod 1,8 til 80 000,- er det litt dyrt? den har ikke klima anlegg. vanlig stoff seter. ikke noe spes. med utstyr og er ikke 100% strøken men så der fin.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det virket litt dyrt ja.. Vet om S40 96 mod 1,8, som har delskinn, Greit med utstyr, og helt grei lakk som ligger på rundt 80 000.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Gjett; Det var skamfete baklykter! Nice =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Til deg med den sølvfargede S40`n med chrome felger; tror fronten din hadde blitt endel bedre med den nye typen S40 rute-grill. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Slik, da var bilen på verksted. Blir carcept fanger. Retta panser. Black-lence lykter. Tatt vekk viskerene til lyktene fiksa rusta rundt påfyllingshullet til bensinen oppigjennlakkert høgre framskjerm.. *vente tre veker pga leveringstid på fanger* Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Høres bra ut! Har du bilde av fangeren? Hvor mye måtte du ut med for lyktene? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Valget av fanger er for at eg har sett fire S40 med realcar-styling i sommer. Derfor syns eg den er litt oppbrukt. Alt blir tatt gjennom forsikring, og ender opp på ca 5K Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ja riktig.. Det er den fra Eyecandyracing eller no? :) Får du stylingfangeren også på forsikringen? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Blir tatt på forsikringa ja. Pga at eg ikkje skal ha ny viskermotor, gå dette hop i hop. Einaste eg må betale, er den eine lykta. Men så får eg også litt penger tilbake sida eg ikkje skal ha leigebil :) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hei Kaksa! Ny S40 på øyane! (vigra, blindheimsvika) Kan ikkje huske å ha sett bilen din.. hmm.. Min bil er en 97 modell sølvgrå S40 1,8L med AC. Kjøpte den på torsdag (01.09). Har planer om å støydempe dører fremme, gulv fremme og litt mot motorrom. Så får vi se. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Lohelle: ken du e da? Såg eg den på airport i løpet av helga kanskje? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 ja... dama mi fortalte mej kem du va (utfra bilda av huse dokka). Bor no borti vei'n forbi airport (5-600 m? mot airport) 25 år. Lars Ove heite ej. :) biltema neste! (av alle ting) tenkte å RIBBE heile bil'n innvendig og legge inn dempematte. Sjøl om der e ganske lite støy innvendig så e der alltid rom for forbedring! Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Noen som har prøvd å ta ut fører/passasjerseter fra denne bilen? skal gjøre det i dag om det er greitt vèr... :) legge inn støydemping! :) Hva må til av verktøy? hva må man passe på? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg