gjett Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Noen som har portet en topp til en volvo T4 1,9 liter?? Hvor mye bør jeg ta og evnt. bør jeg bytte kammer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Noen som har portet en topp til en volvo T4 1,9 liter?? Hvor mye bør jeg ta og evnt. bør jeg bytte kammer??? Du kan lese litt her: http://www.x40nordic.com/viewtopic.aspx?tid=79672 Mr_Deej her på forumet sin bil. Lohelle: Lars Ove, du som dreiv/driver dinna datasjappa i byn, isofall så veit eg vel kven du er. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jupp... de e mej! (jobber kun mot firmaer) La inn demping i høyre dør i ettermiddag. Dempematter fra Bildeler i by'n. Ble veldig bra (varmet de med hårføner før de ble lagt på.. ca 10 cm strimler i gangen). Demping i dørken er ikke nødvendig. Lå bra dempematter fra før av egentlig. Var litt "klamt" inni døra forresten.. Sikkert fordi det var varmeforskjell osv.. Så jeg tørket døren innvendig (mot metall) med hårføneren også. :) Merkbart mindre veistøy fra høyre side nå! gleder meg til venstre side er ferdig også. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Er det tjukke dempematter du la på da? Tok du vekk nokke av ditta papir-dempinga som var der før? *regner med at det var noko ala det som var i bakdørene* Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 tror det er 4 mm matter.. var ganske harde før de ble varmet med hårføner. I dørken var det ca 1 cm tykke skumgummimatter.. I dørene fremme var det ikke noe egentlig.. litt plastikk ut mot dørtrekket.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 klarte ikke å dy meg! la inn demping i dørken i dag.. samt den andre døra.. Nå er det enda mindre støy når jeg kjører.. Men HØRER at det kommer støy bakfra (dørene) nå.. så da blir det demping der også! Mon tro om det er dårlig demping forann midtkonsollen osv.. syns det kommer litt mye lyd derfra.. (motor). Gleder meg til 5,25" utopia høyttalerne mine kommer! Da blir det godlyd i bilen igjen.. Looking forward to! Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Er det stort budsjett du har på dempinga? Merker du stor forskjell? Blir nesten frista til å gjere dette sjøl no. Når du først hadde skrudd opp deksla på framdørene, la du merke til om det var masse pes å få ut vindua? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Har kjøpt 16 dempematter.. pruta dei til 50 kr/stk.. (bildeler i ålesund) Du trenger 5 matter til fremdørene.. 4 burde holde bake (begge). I dørken går det med noen matter... (de er 40 x 50 cm) Hmm.. sjekket ikke det med å ta ut vindu... Nå som jeg har prøvd (og lært det), så er det ihvertfall RASKT gjort å ta ut seter og ribbe dører.. :) Men det tar jo noen timer da om det skal gjøres SKIKKELIG. Få med seg hver cm med metall! :) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Liker det jeg ser, dette kan bli fett :) Bare gå for en smooth look, så kan intet gå galt ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 da var focal'ene montert fremme! for en forskjell!! må nesten høres (for de som ikke VET hvordn det er da) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 får du igjen bilen din snart eller (kaksa) ? Eller er den i hus igjen? :) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Pga sein levering fra eyecandyracing, ser dette veldig mørkt ut. Estimert levering, 1-2 månader. Dette fikk eg vite etter 2 å 1/2 veke :( *hektisk tankegang* Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hvorfor i alle dager tar det så lang tid? :o Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Dei kaller det produksjon :p Off, realcar-fangeren (kun framfangeren) koster litt vel masse i forhald til den fra eyecandy :( Ser nesten ut som om det blir utsatt... FAEN! Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 synd da! Lenge å vente! Hvor skadet ble den originale fangeren osv? Montere på intil videre så du kan få bil å kjøre med frem til det nye kommer.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg