Fritz Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hei, lurer på om noen vet hva en må ut for en AE86 Trueno ?? event hva toll og registrerings avgift kommer på ??? hvem bør jeg event kontakte ang. mulig import av en slik? Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Det finnes allerede en tråd i denne kategorien som omhandler denne bilen og import (list alle tråder): http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=53645 Vel og merke Levin da, men jeg vil gjette at du finner dem i USA eller Japan med den fronten du ser etter. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hei, lurer på om noen vet hva en må ut for en AE86 Trueno ?? event hva toll og registrerings avgift kommer på ??? hvem bør jeg event kontakte ang. mulig import av en slik? trueno finnes bare i japan/usa. for en original utrimmet bil er det ca 16000kr i avgifter + moms av kjøpesummen. Du må også regne med over 10000 i frakt fra usa. hva det koster fra japan vet jeg ikke. I tilleg må du ut med ca 3000$ for en brukbar bil. Lykke til! Hvis du tar inn er du pliktig til å vise den til meg! ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hahaha, vel, jeg har VEEEEELDIG lyst på en Corolla GTS. og har egentlig lyst og ha samme lakk jobb som i "Initial D" serien....(altså, mekke en replika bil) men alt kommer jo ann på ossen stand/farge som er på det event. objektet jeg finner. men, men, ettersom du har endel erfraring med Toyota, så skal du ikke se bort ifra at du får en mail eller noe :P Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hahaha, vel, jeg har VEEEEELDIG lyst på en Corolla GTS. og har egentlig lyst og ha samme lakk jobb som i "Initial D" serien....(altså, mekke en replika bil)men alt kommer jo ann på ossen stand/farge som er på det event. objektet jeg finner. men, men, ettersom du har endel erfraring med Toyota, så skal du ikke se bort ifra at du får en mail eller noe :P Har lyst på panda selv! Skal nok ikke se bort fra at jeg henter en svart/hvit Trueno GT apex i japan når jeg er ferdig med studiene. Det er forresten en fordel med høyreratt når man trimmer disse bilene! Det er nemlig nesten ikke noe plass til eksosrør pga rattakselen! Jeg har forresten ikke sååå mye erfaring med toyota! Jeg har bare dilla! :D Men jeg lærer nye ting hver dag! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 studerer?? hva da'a?? du har vel ikke noe imot at jeg event gir deg beskjed om jeg finner en ok bil, for og få din mening om bilen event?? Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 studerer?? hva da'a?? du har vel ikke noe imot at jeg event gir deg beskjed om jeg finner en ok bil, for og få din mening om bilen event?? Studerer 3d design ved idefagskolen. Er bare å si fra til meg, :) men vet ikke om jeg er av så mye hjelp... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4532467746&category=6445 denne hadde vel ikke vært lovlig i norge ettersom den er ombygd... Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4532467746&category=6445 denne hadde vel ikke vært lovlig i norge ettersom den er ombygd... Joda.. bare å godkjenne ombyggingen! motoren er i basis den samme, så det er som trimming å regne! så lenge du har papirer på ting og tang går det nok bra:) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 bilen ser jo faktisk strøken ut på de bildene, han som har jobbet med bilen har gjort en meget bra jobb synes jeg....sikkler faktisk over denne her endel.... Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 bilen ser jo faktisk strøken ut på de bildene, han som har jobbet med bilen har gjort en meget bra jobb synes jeg....sikkler faktisk over denne her endel.... vil ha den selv, jeg! er en helvetes jobb å få nedi en sølvtopp! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 var bare 16000,- for den, bra dollarkurs nå :-) (pluss avgifter og mere) Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 var bare 16000,- for den, bra dollarkurs nå :-) (pluss avgifter og mere) 16.000 norske? med 20v? og kaazdiff og greier? sinnsykt! betaler det for en godkjent og helt grei bil i danmark! Løpe, kjøpe! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/valutakalkulator/ <-- genial side, med oppdaterte rater 3,050.00 = 19133.87 ok, bomma litt... litt over 6 Kr. for dollar'n nå... men, kunne du hjelpe og sette opp et teoretiskt regnestykke for hva det ville koste og event. importere den bilen ??? Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 viss du går inn på tyskland.org.. Der er en fin kalkulator å bruke:D må jo bli noen lunde det samme fra japan... Ikke store forskjellen vil eg tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg