Inada-san :) Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 skal du (prøve) å gjøre all VIP-stylinga selv da? hvis jeg hadde hatt bra jobb osv. hadde jeg kjøpt en ESTIMA (previa).. med klubbanlegg, bar og sofa, seff! :dj noen bilder av dine eventuelle "våpenbrødre".. og endel mentalpasienter!: http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/gallery.html Siter Biler som burde ha stått i garasjen min: R34 NISMO Z-tune WGN35 Stagea PGC10 Skyline :eddie :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 nei, må nok be om noe hjelp. min bil interesse ble vekket i fjor da jeg så "Initial D" serien, er stor fan av det, og har ikke jobbet så mye med biler og slikt, kjøpte min første bil i vår, den har stått på verksted i over en mnd nå, har betalt 11.000,- i deler til den til nå, hadde sikkert kosta 40.000,- nesten alt som han duden har gjort med den bilen til nå, hadde det vert et skikkelig verksted. når bilen er ferdig fiksa, skal jeg poste alt som er gjort, skal se om jeg har noen før bilder og etter biler også. Bilen skal også få litt lyd byggd inn, da må jeg nok trekke om setene eller skifte dem ut etterhvert... også....hmm.... uansett...blir offline i ca. 3 uker nå, grunnet flytting...flytter ENDA nærmere Oslo..... håper at jeg har jobb innen neste gang vi sees her :-) Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg