Gå til innhold

bremseforsterker....

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

lurte på en sånn "stor" (tror den heter 8x10) bremseforsterker om hva er det som er "bedre" enn de litt mere flate bremse-forsterkerne :rolleyes:

vet det er "stortypen" av bremseforsterker i turbobiler og (glt)? bilene :rolleyes: samt har sett sånn type bremseforsterkere i biler med litt hk i...

ville gjerne vite hvilke fordeler det er med en sånn... kunne kanskje få tak i en brukbar en så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lurte på en sånn "stor" (tror den heter 8x10) bremseforsterker om hva er det som er "bedre" enn de litt mere flate bremse-forsterkerne :rolleyes:

vet det er "stortypen" av bremseforsterker i turbobiler og (glt)? bilene :rolleyes: samt har sett sånn type bremseforsterkere i biler med litt hk i...

ville gjerne vite hvilke fordeler det er med en sånn... kunne kanskje få tak i en brukbar en så;)

Hvis det er den dype du mener, så samler den mere vakum enn det flate....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅPASS:D jah, da ska jeg hente den så snart jeg får tid :fingers:

hehe... vet noen hva dn vil koste på en bilopphugging?

forsterkeren står i et karrosseri som han har som delebil, er bare karrosseriet ijenn... ble spurt om jeg var interessert i noen deler før dn havnet på dompen sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅPASS:D jah, da ska jeg hente den så snart jeg får tid :fingers:

hehe... vet noen hva dn vil koste på en bilopphugging?

forsterkeren står i et karrosseri som han har som delebil, er bare karrosseriet ijenn... ble spurt om jeg var interessert i noen deler før dn havnet på dompen sombrero

Tja....hvis det er en GLT eller Turbo, så er det jo litt heftigere stab.stag enn standard på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vurdert å skaffe meg en type "stor" forsterker :)

Får vel en del mere bremse.. kansje bremsene kan bli gokjent for mere HK også da?

Ikke vet jeg.. Men jeg vil ha en slik også :D

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vurdert å skaffe meg en type "stor" forsterker :)

Får vel en del mere bremse.. kansje bremsene kan bli gokjent for mere HK også da?

Ikke vet jeg.. Men jeg vil ha en slik også :D

Med den "lille" bremsforsterkeren er den godkjennt til 200 hk og med den store 220 hk..

MEN har sett den store i biler med 280 hk og liggnende GODKJENNT... vet ikke helt hvordan reglene funker på det dær....

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider