Gå til innhold

Vw Audi treff i Sigdal

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

Hvor mange Bergensere og Ålesundere må til for å sette en knallrød Golf II Syncro på skeiven i oppkjørselen??? Hehehe.....Synes det var tøffere å sitte INNE i S1`en jeg,desidert råeste bilen jeg noensinne kommer til å sitte på med!!!!!!Dro avgårde noe helt for jævlig :D :D :D Også lyden da.......selv en Japse-frik blir våt i buksa av en femmer på høyt turtall.Skal ordne meg en tur på asfalt med S1`en også tror jeg,hadde ikke akkurat så mye grep på is,spant liksom uansett gir og turtall.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

Blir det noe film å se snart eller? :D :D

Håper du fikk filma når jeg satt på med S1`en Loppa.......da jeg viste finger gjennom sideruta :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Den S1`en var ikke akkurat understyrt med rallypigg spør du meg.Understeer my ass...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorradoBoy

Audi og understyr er bare tull.. kommer an på sjåfør.. ;)

Helt enig !!!!! Har lagt mere sidelengs enn rett frem med bilen når det har vært snø.........understyring er for amatører spør du meg!!!! Takk for sist forresten :D :D :D :D :D :D :D :D Fin fest dere Follo Gaylords hadde i hytte 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp treff, hyggelig at dere som var der synes det.

Var innom hytte 13 jeg også, og Follo gutta kan feste :D

S1 showet med Leif var helt rått, det var ikke mye tegn til understyring der, nei. Det er faktisk veldig unikt å få oppleve en slik bil i aksjon, de står vanligvis på et eller annet museum å samler støv.....

2 FAT 2 FLY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2 FAT 2 FLY

Topp treff, hyggelig at dere som var der synes det.

Var innom hytte 13 jeg også, og Follo gutta kan feste :D

S1 showet med Leif var helt rått, det var ikke mye tegn til understyring der, nei. Det er faktisk veldig unikt å få oppleve en slik bil i aksjon, de står vanligvis på et eller annet museum å samler støv.....

Sikkert en god grunn til at de andre 19 står på museum å samler støv!!!Ganske tøft gjort å bruke bilen sin slik på Sigdal i og med at brøytekantene var så harde som de var.Helt rått å sitte på,ikke akkurat en sjanse man får flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange grunner til at de andre eksemplarene ikke brukes, bl.a. verdien :rolleyes: Derfor er det ekstra morro å få se en i aksjon.

Han sparte ikke akkurat på varene, noe som du så ut til å nyte i fulle drag :D

Jeg var en av de som traff kanten og tok hekkskjørtet + bakfanger, og den kanten var steinhard noe flere fikk erfare.....

2 FAT 2 FLY

Lenke til kommentar
Del på andre sider