Hansy Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Noen som vet om det finnes spill man kan spille gjennom nettet ned andre folk?stylie biler,kjøre race osv. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Noen som vet om det finnes spill man kan spille gjennom nettet ned andre folk?stylie biler,kjøre race osv. Du kan jo spille NFSU på nettet hvis du har PS2`en din oppkoblet... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg spiller en del Toca Race Driver 2 online. Ikke noe styling/trimming der da, men ganske hektisk racing til tider. Det kjipe med å spille online er at det er så mange som kjører useriøst, smeller til deg i ræva og herjer. Bilen er ofte i småbiter innen du kommer til første sving. Klart man kan skru av collision mode, men det er litt teit at bilene bare kjører tvers gjennom hverandre også... Når man klarer å få samlet en haug med skikkelige førere på samme server, da er det helt konge =) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg tenkte mer uten kabler å slikt,sånn at han spiller det på pc,uten noe betaling greier.... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvis du liker tekstbaserte online-spill så bør du se på www.midnitechallenge.com Det er et til jeg har spilt, men jeg husker ikke hva det heter, skal si ifra når jeg finner det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg tenkte mer uten kabler å slikt,sånn at han spiller det på pc,uten noe betaling greier.... http://www.nitto1320.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Takker så meget begge to! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg får ikke til det siste!trenger hjelp! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg