Primera 2.0SE Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Heisann Jeg har problemer med støtfangeren bak på bilen min, lakken bobler på overdelen og underdelen, men den delen i midten er helt fin, jeg har en mistanke om at støtfangeren er byttet ut med en annen type. ennywhoo Hvordan skal jeg få lakken til å henge på uten at den begynner å boble igjen??, skal jeg bruke sprøytesparkel,bindemiddel??? Skal også pusse ned fangeren foran for å vekk plastfliser i underkant så det blir vel det samme foran også. På forhånd takk Siter Fina veret,beine veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hei. Du må bruke en plastprimer for å få dette bra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Fungerer det ikke med vanlig primer, om du tar et tynt lag på først slik at lakken fester seg, eller må en ha plastprimer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Jeg prøvde med vanlig primer.. vel på en mindre del da.. og det funka ikke. Plastprimer måtte til Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Fungerer det ikke med vanlig primer, om du tar et tynt lag på først slik at lakken fester seg, eller må en ha plastprimer ? ronny...var bilen din i oslo igår?så en med samme frontfanger... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg