p10turbo Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Er det noen som har en brukbar 15" element til salgs?? Mvh p10turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Er det noen som har en brukbar 15" element til salgs??Mvh p10turbo Jeg har en JLaudio15W6 liggende av den gamle modellen (ny) den går fo en fornuftig pris, hva hadde du tenkt deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Høres ut som en grei basser, Men jeg hadde tenkt meg en basser til 1500 kr max... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ok, da blir det værre, denne koster vel 6-7 lapper ny, så jeg tenkte på 3-4 jeg...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg