farlig Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hei! Må ha meg ny bensinpumpe til b230ft motoren min. Noen som vet hvor mye den pumper? Hva skjer om jeg monterer en større pumpe? Klarer sprutet å blande riktig bensin/luftforhold hvis det blir et større bensintrykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 du kan montere en så stor pumpe du bare vil, da det sitter en bensintrykkregulator på dysegalleriet ditt (over innsuget) som regulerer bensintrykket til det det skal være. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 de bensintrykksregulatorene er bare styrt av manifold-vakum og reagerer ikke på endringer i bensintrykket. bensintrykket vil derfor øke ja. dette har ikke så mye å si da dysene ikke flower fatalt mye mer. bare hold deg innenfor rimelighetens grenser når det gjelder pumpe så går det helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hmm tenkte visst litt feil... menne... man lærer så lenge man lever. Kjøp stillbar bensintrykksregulator så får du i alle fall regulert til det du vil... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ja det er lurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg