Hernes Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Drit fet MSpeed!!!! den var bare.... best!! ;) tror du kommer til og vinne sole klart!! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Som man sier på Digimods, HOLY FECK!!! Om du ikke vinner denne konken, så er det noe galt med verden...:P U Got My Vote! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 sattan MSPEED, fet fet fet bil, har kommet seg litt siden forrige bilde du sendte meg :D:D -x- : VET de refleksjonene ikke er bra, men som MSpeed sier: litt lat og litt lei...men takk for kommentarene. mr 156: gjennomsiktig er vell ikke rette ordet, men at refleksjonene ikke er helt på nett er sant:D sånn d går når man må smelle opp noe for å bare gjøre seg ferdig! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 takker folkens.. har skiftet bakgrunn nå.. til en som passer litt mer med bilen.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 syns den gamle var bedre jeg.. syns ikke bilen passer her i det hele tatt.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Her er min versjon. Det er sikkert mye som kan gjøres bedre. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Her er min :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Kjære mr.Omega.. hvorfor bruker du ikke Photoshop? du får fint photoshop på norsk.. og Zein sa han skulle hjelpe deg.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Djises, må litt arbeid til der ja... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Haha,har så utrolig lattis!!haha!! Uff,nei nå må jeg slutte... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 en spennende vinkel på bil styling må jeg si! liker den ikke akkurat! :P doh smaken er som baken, delt i to men den går rett i hullet i midten! :rolleyes: Og en liten runde ironi der ja! :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg vil også være med: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Sorry, men jeg er ny her.. så jeg må bare spørre. er ikke oppgaven o endre på den bilen som er på bildet. og ikke lage den om til en annen bil*? Selv om bilen til Mr.speed er fresh, så ser jeg ikke helt sammenhengen med det orginale bildet. Eller? Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 du kan jo gjøre hva som helst med bilen.. bare fantasien som setter grenser Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 ok. Da setter jeg i gang :D Men jeg har nok ikke nok tid til å gjøre en versjon på linje med din Mr.speed. Den har du brukt fryktelig mye tid på. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg