Gå til innhold

Trenger hjelp til felg/senking

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Hei på dere photoshop guruer :)

Ser det er mange som er flinke, så lurer på om noen kunne hjulpet meg med senking og smelle på noen fete oldschool felger.

Har noen bilder tatt på kveldstid bare ikveld, men fikser noen dagstid bilder i morgen. Noen spesiell vinkel som er mest ønsket? Men vil si at rett på sida blir litt kjedelig vinkel.

Sjekk om noen av disse bildene kan brukes er dere greie.

Jeg har alle bildene i 2048x1536 oppløsning også.

Tankene mine var 8x13" old school felger, gjerne noen lakkerte i sort/hvit og bilens farge, men også kromma på grunn av fangerane og slikt. Den skal få godt med senking, så ikke vær sparsomme på dette, selvom hjulbuen ikke skal dekke dekket helt ned til felgen da.

Takk på forhånd, så kommer det bilder i dagslys i morgen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best på dagtid, se på noen av konkurransene, der ser du ønsket vinkel ;) Kul bil! Ville holdt den sånn jeg, med hvite 6eika compomotive felger.

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir ganske original av utseende, bortsett fra senking og felger.

Er ganske mange som kjører med hvite compomotive felger, og det er kult det, men tenkte litt små kule oldschool felger ville passe også. Også vet jeg ikke hvordan hvite felger vil bli på min grønne kadett.

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vet jeg ikke hvordan hvite felger vil bli på min grønne kadett.

Det er RÅTT... sombrero

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til noen nye bilder tatt i dagslys som dere kan prøve med :)

Bilde nr.1

Bilde nr.2

Bilde nr.3

Bilde nr.4

Det er de jeg tror er mest aktuelle, synes ikke jeg klarer å ta et brukans bilde av denna bilen engang. Jeg tror den er kamerasky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jaggu en stygg farge og det da.. hehe.. skal prøve å modde jeg ;)

MeSs

ØY! Den fargen er ikke så ille som den ser ut som på de bildene i dagslys, den for en god del hjelp fra sola der gitt.

Men i mørket ser den jo ut som en rar gulfarge, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider