Gå til innhold

min ford sierra XR4i 1990

Ranger emnet

NExr4i

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte i november 2003 min ford sierra Xr4i 1990 modell.

fikk den billig grunnet mangler på eu. etter skifte av ALT til bremser. og litt småtteri til så kom bilen på veien med riktig farge på oblatene.

fikk lappen å så var det sterio. å 0 peiling hadde jeg på det. kjøpte no ræl å var fornøy. i ca 1 timer. måtte ha mer. solgte det å kjøpte nytt.. å det ble

- sony CDX M800

- sony mp3/cd skifter

- MB Quart front sett <-- å annbefale

- Rockford Fostgate 6x9

- Pioneer SPL121 12" sub, 2 stk.

- Pioneer 4 kanal's forst

- Pioneer 2 kanal's sub forst

fikk alt i bilen å var VELDIG fornøyd ( med hjelp av bekjente v/ Autolyd oslo )

etter LAAAANG innspilling av frontsett 6x9 og sub'r så klarer jeg sitte i bilen å smile.

så begynte følelsen av å kjøre båt å komme. org fjører og dempere er var forr dødt.

så da var veien kort til Gule Koni og senke sett.

først fikk jeg da SELVFØLGELIG feil fjører så rævva på sierran var 3 cm over bakken..

OG for di som ikke veit så mye om sierra så kan jeg si det sånn. la jeg laptoppen min i bagasje rommet så subba innerskjermene. SYKT lavt.

fikk ettervert riktig fjører så bilen ble nogenlunde bra.

så fant jeg ut at jeg ville ha nye felger. 14" ekke så spennende.

så jeg gikk til innkjøp av 4 stk momo gt2 felger å di kledde bilen bra. men fikk med verden DESSIDERT dårligste dekk. kymhyo ell no sånn dritt.

derretter ble det nye dekk etter 3 uker. BFGoodrich Gforce Profiler dekk. 205-40-17 det må bare siees at jeg ELSKER di dekka. di sitter som STØPT på asfalt grus regn føre, OG SNØ..!!!

deretter ble det litt Reklame som Raphael @ Crazy Wheelz Racing Design la på. bla. hans logo og noen av mine "sponsorer".

Det SKAL siees at jeg ikke er stolt av bilen. blir aldri fornøyd,

OG som dere som bare MÅ slenge no crap om ford.

JA det går i stykker det også. vet det. men det gjør F#¤% meg mye andre merker også. så spar dere..!!!

Bilder kommer. <--- !!!!!!!!

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

ENDELIG har jeg fått noen bilder

her er min bil og Bjørnis bil samlet.

100_0802.jpg

Fangern før jeg fikk fikset den

100_0795.jpg

recaro skinn (kun forran) FU#¤..!

100_0776.jpg

Koni dempere (hatt dem på siden mai 2004.. så er ikke så nytt.)

100_0418.jpg

her er bilen når den var org. kun nye felger

100_0178.jpg

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer enn 145 i de der?

Jeg har 125 i min 2.0 dohc.

Mente det var over 150 i 2.9i på scorpio, og det er jo lik motor som i 2.9i på sierra..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider