Helios Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 noen der ute som har bilder av denna bilen? lurer på litt småtteri om grillen på den blant annet.. som jeg ikke klarer å finne ut av uten å se store bilder.. eventuelt få sett bilen i virkeligheten.. men har en følelse av at det går heller få saab 600 på veien i norge.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Søkte litt på google. Fant denne siden: http://www.df.lth.se/~essett/therally.htm er noen bilder der Og her: http://www.answers.com/topic/saab-600 står dette: Saab 600 was a rebadged Lancia Delta sold by Saab after a deal with Lancia. Saab helped with the logistics. Så fronten er vel da samme som på en Lancia Delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 joa.. det der har jeg finne også skjønner du.. m,en jeg lurte på om saab merket sitter igrillen.. eller om det sitter et lancia merke der.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg kan tenke meg det er et saab merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 det er saab merke, en jeg kjenner har orginal sags brosjyre for den bilen. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg