Gå til innhold

BMW CCN Inviterer til banetreff 30 April, Karlskoga, Sverige

Ranger emnet

robertdn

Anbefalte innlegg

Den 30 April er det igjen klart for treff på Gelleråsen i karlskoga.

Bilder fra treffet i fjor: http://bmw.leifen.com/karlskoga04/

Treffet er åpent for alle merker!

Prisen er satt til 500 kroner for hele dagen. Stort sett samme regler som ved norske banetreff. Alle biler blir kontrollert ved påslipp, slik at det er veldig viktig at både dekk, bremser og bremseveske er i orden.

Mer informasjon kommer.

Mvh

Robert Darre-Nilsen, BMW CCN.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen er etter min mening bedre enn rudskogen og våler. Har et par fartstrekker og en god del utfordrende svinger. Absolutt en bane verdt å besøke!

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karlsskoga er en kul bane. Mye fete kominasjoner, pluss den svingen som er nesten 180 grader etter langstrekket. hehe.

Det kiler i magen når man har opp mot 200 km/t, og må ned til kanskje 50.

Er det lov med passasjerer på banen nå?

Når jeg har vært der med den svenske 200-klubben var det ikke lov med passasjerer.. Det er litt kjipt.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karlsskoga er en kul bane. Mye fete kominasjoner, pluss den svingen som er nesten 180 grader etter langstrekket. hehe.

Det kiler i magen når man har opp mot 200 km/t, og må ned til kanskje 50.

Er det lov med passasjerer på banen nå?

Når jeg har vært der med den svenske 200-klubben var det ikke lov med passasjerer.. Det er litt kjipt.

Grutelerer med ny bil! (?)

Det blir desverre ikke tillatt med passasjerer når vi arrangerer treff der. Kanskje litt synd når det er såpass langt unna, men slik er det nå.

Rettstrekket er helt genialt, og det kiler meget bra i magen på slutten! :) Har også noen høyhastighetssvinger (>160) som er spennende!

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er ny bil. Takk skal du ha! :)

Uff. Litt synd å dra med seg en kompis ned dit da, så må han sitte å se på hele dagen.. Rare greier det der..

Men banen er fet, og verdt å prøve for dere som lurer litt på om dere skal dra.

Kompisen din kan vel selv bile dit og delta, så er vel problemet løst. Karlskoga frister, men det spørs om tiden strekker til...

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen din kan vel selv bile dit og delta, så er vel problemet løst. Karlskoga frister, men det spørs om tiden strekker til...

Åhhh.. Det hadde jeg ikke tenkt på! :rolleyes:

Syns bare det er en litt teit regel.

Det er litt av moroa å ha med seg noen rundt banen syns nå jeg.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...