aVWe Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Fett:D:D noen som har prøvd noe sånnt? må jo bli endel vibrasjoner i karossen;) hardcore det:D eventuelt noen som vet pris/forhandler på det feste der? Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by aVWe Fett:D:D noen som har prøvd noe sånnt? må jo bli endel vibrasjoner i karossen;) hardcore det:D eventuelt noen som vet pris/forhandler på det feste der? De som har prøvd det sier at det ikke blir noe særlig vibrasjoner i karosseriet. EIP tuning selger det motorfeste, EIP holder til i USA eller Canada (er ikke helt sikker) http://www.eiptuning.com/EIPINDEX.html Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 nei du passat kara min er nok temmelig original. 87 passat 1,8 gl. har lurt litt på å sette i g-60 maskin i den men det er blitt skrinlagt. blir bare å pusse den opp nå å selge den da jeg skal ha meg ny bil til sommeren. men bilen har tjent meg godt den kjøpte den for 1500 for ca 2 år sida nå,går ennå men begynner å bli sliten motoren:/. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg