MaDDoG Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Hvis jeg har forstått riktig så kan man bruke sånn til å bredde ut skjermene. Finnes det andre muligheter? f.eks. veit om plastic. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Genial valse! -- Kan du ikke bare få det gjort på et verksted? .. Tar vel ikke mange hundrelappene pr skjerm tenker jeg? Hvis man ikke er så nøye på det kan man jo bruke et balltre .. eller ev hammer (det gjorde jeg!) ;) -Ene skjermen ble bulket inn for noen år siden (forrige eier.. liten bulk). Da jeg kjøpte ny felger og dekk tok de i ytterskjermen .. var ikke snakk om mye .. fram med hammeren!! Må repareres etterhvert uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Kan du ikke bare få det gjort på et verksted? .. Tar vel ikke mange hundrelappene pr skjerm tenker jeg? hehe, tar nokk mer en det på et verkted her nede i sandnes område som har en slik valse tar ca 2000,- for alle 4 sjermer. da valser de til slik at lakken ikke sprikker skal du valse til lakken sprikker tror jeg det er et par hundre kroner billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg