AudiDefender Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har lyst til å kjøpe DTM-frontspoiler..:D hva synes folket om denne? tenkte å droppe de avstiverene... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har lyst til å kjøpe DTM-frontspoiler..:D hva synes folket om denne? tenkte å droppe de avstiverene... Ikke lakk den & ikke dropp stag'a My 2 cents.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Kan vel bli fett.. Dropper du stagene kan den vel brekke? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Kan vel bli fett.. Dropper du stagene kan den vel brekke? hadde den DTM-spoileren på det forrige prosjektet mitt.. det var sånn veldig tykk plast sak, og der behøvde jeg ikke stag (og den var ulakka:D ).. og det funka fett! Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 her ser du en bil med den samme frontspoileren som jeg hadde.. forresten jævelig feit bil tvindal..! :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Fet? Av med vinyl, streamer og rød solfilm, så kanskje. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Hadde slik på en GTI jeg hadde en gang i tida, den var PASSE lav og, så det hendte seg jo at blomsterbrettet fra DTM måtte "justeres på plass" litt og lakkeres... Tror du vil slite med å få det til å henge godt uten de strekkfiskene i godt driv på fine veier... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Fet? Av med vinyl, streamer og rød solfilm, så kanskje. dare to be different.. men er nok litt enig med deg der. . :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Dropp de stagene syns jeg. Har akkurat kjøpt meg sånn leppe jeg syns den er fet hvis den ikke står for langt ut. Min mening er : Hvis du har hellakkerte fangere sånn som på bildet så burde den lakkes, hvis du har del lakkert sånn som Tommy L kan den godt være ulakka el svart da. Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Bilen blir jo så lav forran forhold til resten. Ser tøft ut. men kunne tenkt meg at resten av bilen var like lav.. så hadde det vært tøft med cupvings på sidene forran bakdekkene Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Bilen blir jo så lav forran forhold til resten. Ser tøft ut. men kunne tenkt meg at resten av bilen var like lav..så hadde det vært tøft med cupvings på sidene forran bakdekkene :eek: Cupwings hører ikke hjemme på en Golf. Synes jeg da. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 :eek: Cupwings hører ikke hjemme på en Golf. Synes jeg da. Kan hende det. Aldri sett det.. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 cup-wings foran.. den blå i midten... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Mente på sidene forran bakhjulene. Det der var ikke så særlig Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Mente på sidene forran bakhjulene. Det der var ikke så særlig skjønte jo det da:D tenkte bare å vise hvordan cup-wings er på golf.. er det ikke vanskelig å feste foran bakhjulene? går vel ikke å feste de i G60-bredderne? eller det går jo hvis man er litt kreativ såklart.. :idea: funker kanskje bedre hvis man har en annen type skjørter.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg