Gå til innhold

Trenger du primera deler, kontakt med.

Kuli

Anbefalte innlegg

*host kremt* :P

BTW. Har du fått skjekka eksos delen min?

Ja, jeg vet du gikk amokk på bagasjelokket mitt med balltre:P Må ha nytt uansett så hvorfor ikke, hehe. Dessuten likte jeg tegningen du lagde i støvet før du slo! Skulle skrevet navn og tatt bilde!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet du gikk amokk på bagasjelokket mitt med balltre:P Må ha nytt uansett så hvorfor ikke, hehe. Dessuten likte jeg tegningen du lagde i støvet før du slo! Skulle skrevet navn og tatt bilde!:P

Var vel ikke pga. at jeg "drepte" en vis person tegna på bagasjelokket ditt med alu balltre at du må skifte det vel.... hahaha :titties:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger heller min Primera P10 1994 Sedan 2.0 LX som full delebil. Den ligger til salgs på kjøp & salg for kr. 20 000,-

Har ikke tid til å fikse opp rumpa på'n selv, så hvis noen vil ha den som delebil, for å selge videre eller lignende. Be my guest. den er kjørbar også, men gjør hva dere vil med den:)

Dette er forresten en litt sprekere motor enn de vanlige 125hk.

Denne er med halvinjection, og S14a Bensinpumpe.

0-100 på ca 8! Ouuuuh:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er halvinjection?

Det har jeg også alltid lurt på.

Det er noe Nissan kom med i 1994 på LX modellen.

vet ikke hvordan man skal oversette halvinjection jeg.

Det har vært tatt opp på forumet her før. Det går vist litt bedre, noe vi har prøvd ut mot en SRi og flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke en forgasser på din, primeraer har aldri blitt levert med forgasser. Men de første primeraene ble levert med noe som heter Singel point injection, dvs at på innsugmanifolden så sitter det en type forgasser av utseende men inni så er det en stor bensindyse som sprøyter bensin inn i manifolden før gasspjeldet. Mens de nyere primeraene fikk multi point injection som da er 4 dyser, en til hver sylinder. På de bilene er manifolden helt annerledes enn "forgasser" typene. Siden din bil er en 92mod så regner jeg med at du har en singelpoint. Er det en stor luftfilterboks over manifolden din så har jeg rett. På multipoint bilene så sitter luftfilterboksen rett bak batteriet. Håper dette hjalp deg litt...

Dekk dimensjon har endel å si på aksen, akkurat som drev på en motorsykkel...

SR20Di - Singel pont

SR20DE (e) - Multi point

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...