Baldrick Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Pga "feil farge" på spilleren vurderer jeg å selge spilleren som fulgte med ny'bilen... Ganske så avansert spiller med mange nyttige (og dilldall) funksjoner. Bl.a. har den meget kraftig forsterker (til å være innebygd i spiller) og fjernkontroll. Kostet 7000 kroner for 2 år siden. Kan evt byttes i OK spiller med rødt og blått lys (Pioneer, Blaupunkt eller andre) Pioneer DEH-MP77 er også aktuell. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hvilken pris har du tenkt på? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Ca halv pris Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hadde bestemt meg for å la være å selge den, men plutselig dukket noe artig opp :) Så dersom kjøper den VELDIG kjapt selges den for 2500 (med lite forbehold om at den andre spilleren ikke er solgt i mellomtiden) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hadde bestemt meg for å la være å selge den, men plutselig dukket noe artig opp :) Så dersom kjøper den VELDIG kjapt selges den for 2500 (med lite forbehold om at den andre spilleren ikke er solgt i mellomtiden) ikke MP3 på denne vel ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg