mANlAC Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Har du byttet intrument i bilen din? Vil du at km-standen skal følge den NYE motoren? Jeg kan justere alt av digitale intrumenter.. oppgi merke,årsmodell ved kontakt! NB! NB! NB! Det er straffbart å stille tilbake km-stand, før man selger en bil...for å tjene mer på den! Eller oppgi feil til forsikringselskaper...Denne tjenesten er ment for dere som har byttet intrument ++ Tar ikke noe ansvar for evt. noe straffbare handlinger!!! Får også legge til,at det er IKKE straffbart å kjøre med feil km-stand...så lenge man har dokumentasjon på hvor mye bilen egentlig har kjørt, ved salg ++ Pris på justering? Mail meg.. Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Bare et praktisk spm angående km.stand. Kadetten min går til 99999 og så begynner den på 00001 igjen. Men når jeg kjøpte den fikk jeg ikke oppgitt hvor mange ganger den hadde gått rundt, for selgeren visste ikke. Dette kan bli litt snodig når forsikringsselskapet skulle sjekke engang kanskje. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Ja, hehe...Men nå er det snakk om digitalt og ikke analogt her hos meg:) Men til vanlig så vil det bli et problem ja,på disse gamle bilene som kadett osv... Ikke noe å gjøre med...;) Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Bare et praktisk spm angående km.stand. Kadetten min går til 99999 og så begynner den på 00001 igjen. Men når jeg kjøpte den fikk jeg ikke oppgitt hvor mange ganger den hadde gått rundt, for selgeren visste ikke. Dette kan bli litt snodig når forsikringsselskapet skulle sjekke engang kanskje. Det tror jeg forsikringsselskapet driter i:> Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 poenget er vel at de skal se om du har kjørt mer enn det forsikringen tilsier på et år eller noe...? du klarer vel ikke kjøre 100k under ett år? da pendler du seriøst mye :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 poenget er vel at de skal se om du har kjørt mer enn det forsikringen tilsier på et år eller noe...? du klarer vel ikke kjøre 100k under ett år? da pendler du seriøst mye :) Blitt edru igjen du da tro..? :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Hvordan kan jeg kontakte deg? Jeg vil justere kmstand på min bil...Den har gått 100 000 mer enn det står på instrument nå...jeg har dokumentasjon om riktige kilometer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Er en hauggammel tråd du har gravd frem ;) Bruker har ikke vært pålogget siden april 2010, men du kan alltids prøve å sende han en PM. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Takk! Jeg er ny her... Var er PM? Privat mail? Hvor finner jeg den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Ja, velkommen :) Trykk på brukernavnet til mANlAC og det popper opp et lite vindu der det står personlig melding om du har innstilt på norsk. Trykk der og skriv i vei :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Ok,nå skjønner jeg...kan ikke få hans e-ail adresse...ok...men,jeg letter etter noen som kan utføre kmstand justering i Oslo LOVLIG! Takk for informasjon på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Takk for hjelpen Quattro73 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg