Gå til innhold

Kjøp av BMW

Ranger emnet

Sfinx

Anbefalte innlegg

Hehe, det var jo ironi, men min har vel 6.75l i motor.

INSPECTION II inklusive följande:

Olja, oljefilter

Bränslefilter

Tändstift

Bakaxelolja

Kupéfilter

Bromsvätska

Kylarvätska

Fläktrem

Förutom ovanstående så är det hela 79 punkter till som kontrollerats.

Meknomen selger jo sånn Inspektion pakke.

Ca 1800,- for delene til min uten olje.. Så 2500,- var jo ran. Skulle ønske noen hadde sånne priser her i byn å..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Sjekk at clutch ikke rykker/tar langt inne

Jeg skiftet clutch på mandag, denne er slik at jeg må trykke pedalen helt i gulvet for at den clutcher ut slik at jeg kan gire. Dette kan da ikke være riktig? Er det no justeringer som må gjøres etter å ha skiftet? Bilen er en 318is -92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet clutch på mandag, denne er slik at jeg må trykke pedalen helt i gulvet for at den clutcher ut slik at jeg kan gire. Dette kan da ikke være riktig? Er det no justeringer som må gjøres etter å ha skiftet? Bilen er en 318is -92 mod.

Du må nok lufte hydralikken litt bedre. Det er er nok litt luft der ennå. Skal ta ca midt i slaget.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved 200 000 kan du forvente deg en rekke reperasjoner (hvis disse ikke er tatt) er poenget mitt. Jeg synes det er mye. Min 325i er gått 152 000. Regner med du har en som er gått over 200 000 selv?

Det er viktig å ikke se seg "blind" på kilometerstanden på så gamle biler...Jeg vil våge å påstå at tidligere eiere er det som teller mest...

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal den jaggu være bra! Kjøpte min 1998 Sport Edt. for 135K for et år siden, og det er endel bedre kvalitet på den enn en 1994/5 Class II. GT-spoilerene kan en jo kjøpe for en grei pris om man MÅ ha de.

Bilen er banerigget for Gruppe N og har bl.a. turbo, helbur, Sparco bøttestoler+++

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...