El_diablo Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Er på jakt etter nye dekk og felger til bilen min og kom over de dekkene her... Toyo TRAMPIO R888... For meg så ser det ut til å være noe annet en gateregistrerte dekk, så jeg lurte på litt mer om de. Er det lov å kjøre med slike dekk på veien? Hvordan er egenskapene til vanlig kjøring f.esk på våt vei med mye overvann osv? Støy? Finner ikke så mye info om dekkene... For meg så ser det f.esk ut som alt annet enn regndekk.... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Fra Toyo's hjemmeside: "The Trampio R888 is a street-legal race tyre recommended for competition use. The Trampio R888 has a low-void ratio for minimised tread squirm on dry tracks. The new groove design optimises water drainage from the contact patch. Round tread shoulders for progressive turn-in." Kan kjøres på veien da vel antar jeg? Hvor gode de er på regnføre er kanskje vanskelig å tolke (Hvordan vite om skryten er sann). Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg