ottar Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Heisann. var på isbane i Sigdal for 1mnd siden med g60 syncron. På søndagsmorgon skulle eg fyre bilen og ned på bana, den starta og gikk i 2sek før den slokna. Så hørtes det ut som som starter ikkje slo inn, weeeeee, sa det berre. Men registerreima gjekk rundt. wtf....? Så da kunne det ikkje vere kompresjon, rart, har eg knust motoren på 1000o/min i 2 sek? nei... plukka av toppdekselet og prøvde igjen, da gikk den også i 2 sek før den slokna og kompen var borte igjen. Kva i helvette, har eg pålutsseleg variabel kompresjon? Prøvde å dra den igang, få litt turtall på faenskapet så starter den. Men etter 150 meter på 3000 o/min og null tegn til liv gav me opp det. Noko som var like bra ettersom eg la frå meg ei 150m lang, 20cm brei oljestripe. Da hadde eg blåst pakningen på oljefilteret og bøyd ned kanten som held pakningen på plass. kom fram til at da var det oljetrykket som presser ned ventilene så eg ikkje har komp, og når me fekk turtal på driten sprengte pakningen. Har nå bytt oljepumpe, filter og olje(esso ultron) men er ikkje kvitt problemet. Så fort det er minusgrader har eg ikkje kompresjon........ Fins det fleire ting som regulerer oljetrykk enn ventilen som er i pumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Kan jo være en potte tett oljekanal. Leit problem.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.